Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه آذربایجان غربی گفت: نخستین خط تولید شیر خشک در استان، تا پایان سال جاری ‌راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سید فضل‌الله قریشی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فرآوری 200 هزار تن محصول در شرکت پگاه به صورت روزانه انجام می‌شود، البته این نیمی از ظرفیت واقعی کارخانه به حساب می‌آید و در صورت راه اندازی خط تولید شیر خشک شاهد افزایش صددرصدی تولید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر، حدود 100 نوع محصول شامل شیر پاستوریزه، شیر طعم‌دار، ماست ساده، ماست طعم دار، آبمیوه، خامه و دیگر محصولات لبنی در کارخانه پگاه آذربایجان‌غربی تولید می‌شود و با این حساب به صورت سالانه حدود 400 تا 500 هزار تن صادرات صالانه شرکت به کشور عراق است.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: صادرات محصولات لبنی کارخانه به کشور افغانستان هم انجام می‌شود و در صدد افزایش کشورهای مقصد محصولاتمان هستیم.

وی، راه اندازی و بهره برداری از واحدهای تولید شیر خشک، کره و پنیر پیتزا را جزو برنامه‌های اصلی در سال جاری عنوان کرد و گفت: فعالسازی این خطوط تولید، به منزله ایجاد 30 تا 40 فرصت شغلی است که در زمینه اشتغال نیز قدم‌های مثبتی به شمار می‌آید.

قریشی، در مورد میزان سرمایه گذاری در راستای افتتاح خطوط تولید جدید شرکت نیز بیان داشت: خط تولید شیر خشک با سرمایه گذاری بالغ بر 50 میلیارد تومان در آستانه بهره برداری و فعالیت است. همچنین خط تولید کره با 5 میلیارد تومان و خط تولید پنیر هم با سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسند.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به فعالیت بالغ بر 600 نیروی کار در شرکت شیر پگاه آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: این تعداد نیروی کار از خطوط تولید تا توزیع را شامل می‌شوند و به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت پگاه به شمار می‌آیند.

مقایسه عملکرد ٣ماهه صنایع شیرایران با سال قبل نشان داد: رشد 153 درصدی سود و بهبود عملکرد پگاه در سال 1401استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل پگاه مطرح کرد: حمایت کامل از مجموعه پگاه در جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود، در خصوص خرید شیر خام از دامداران به منظور استفاده از کارخانه، ابراز داشت: حدود 60 درصد شیر مورد استفاده در کارخانه از دامداری‌های صنعتی خریداری می‌شود و 40 درصد باقیمانده هم از تولیدات دامداران سنتی است. این امر در کلیه مراحل با رعایت استانداردهای جهانی انجام می‌پذیرد و به همین دلیل نگرانی خاصی از نظر آلودگی یا موارد دیگر نداریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی پگاه آذربایجان غربی خط تولید شیر خشک شیر پاستوریزه راه اندازی شرکت شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!

تین نیوز

در پی بارندگی های اخیر در استان کرمان، مشکلاتی برای محصولات خودروسازان شهر بم پیش آمد و تعدادی از این محصولات در آب فرو رفت و همچنین آب بسیاری وارد کارخانه های آن ها شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، هفته گذشته، بارندگی های شدیدی در استان کرمان رخ داد؛ این بارندگی های شدید با هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمان از حدود ١٠-١٢ روز گذشته آغاز شده بود و استاندار کرمان نیز در این رابطه اظهار کرده بود که بیش از ۶۰ میلی متر (دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته) بارش باران در این استان رخ داده است.

این بارندگی های شدید در شهر بم، کارخانه های خودروسازی مستقر در این استان و به ویژه گروه صنعتی مدیران خودرو را دچار مشکلاتی کرد.

طی روزهای اخیر ویدئوها و تصاویری از سالن مونتاژ برند فونیکس و پارکینگ محصولات مدیران خودرو منتشر شد که نشان می دهد که سیل در کارخانه مدیران خودرو، به بخش سالن مونتاژ خودروهای برند فونیکس آسیب زده و همچنین پارکینگ محصولات MVM  نیز در آب فرو رفته اند. 

آسیب وارده به این مجموعه صنعتی در استان کرمان (شهرستان بم) مشتریان این گروه خودروسازی را از بابت تأخیر در تحویل خودروها و آسیب های احتمالی وارده به محصولاتی که در آب فرو رفته یا آب وارد کارخانه شده است، نگران کرده است.

این موضوع به صورت اختصاصی و ویژه از گروه صنعتی مدیران خودرو مورد پیگیری قرار داده شد. 

شرح ماوقع آنچه که اتفاق افتاده و میزان آسیب سیل به این گروه خودروسازی وارد شده و در اختیار ایسنا قرار گرفت به شرح زیر است:

بارندگی ها و سرازیر شدن سیل در بخش های مختلف استان کرمان و شهرستان بم، منجر به اختلال در زندگی مردم و گرفتگی معابر شهری شده است؛ بخشی از این سیل نیز به یکی از بخش های تولیدی کارخانه مدیران خودرو وارد شده به قسمت هایی از این کارخانه آسیب وارد کرده است.

کدام خودروها توسط سیل در کارخانه آسیب دیده اند؟

تصویر منتشر شده از بم مربوط به محوطه خط تولید خودرو X۲۲ پرو دستی است. همانطور که در تصاویر هم مشخص بود، تنها بدنه خودروها در محوطه یکی از خطوط تولید ام وی ام قرار داشت.

در پی این موضوع، تیم کارخانه مدیران خودرو از همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل، آب و گِل را از محوطه خارج کرده و بدنه خودروهای X۲۲ پرو که در محوطه قرار داشته است را به مکانی دیگر منتقل کرده اند.

در خصوص آسیب های کیفی احتمالی به محصولات و استفاده از بدنه خودروهایی که در سیل حضور داشته اند، برای تولید محصولات جدید، این گروه صنعتی، ضمن تاکید براینکه  کیفیت محصولات عرضه شده به بازار خط قرمز واحد کنترل کیفیت ام وی ام است؛  اطمینان خاطر داده که  در صورت وجود مشکل در هر کدام از بدنه ها، آن مورد از خط تولید خارج خواهد شد.  البته بدیهی است تعدادی از این قطعات آسیب جدی ندیده و پس از بررسی مجدد واحد کنترل کیفیت، وارد خط تولید می شوند.

گروه صنعتی مدیران خودرو در رابطه با بررسی بدنه خودروهای آسیب دیده در سیل توسط واحد کنترل کیفیت این شرکت، اعلام کرده که تمامی استانداردهای رعایت شده برای تولید خودروهای جدید در خصوص بدنه خودروهایی که در حادثه سیل قرار داشتند، رعایت خواهد شد؛  اگر این بدنه ها از نظر استحکام، ساختار یا رنگ دچار مشکل شده باشند، قطعا از خط تولید خارج می شوند.

مدیران خودرو در رابطه با احتمال تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده نیز به خریداران اطمینان می دهد که مشکل حادی در خط تولید برند ام وی ام رخ نداده و پس از گذشت ۲۴ ساعت، تمامی شرایط به حالت عادی بازگشته است؛ فلذا تمام تلاش شرکت بر این است که تاخیری در تحویل خودروی مشتریان ایجاد نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود