Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، قزاقستان به صورت یکجانبه برای اتباع ایران، هند و چین قانون لغو ویزا را وضع کرد.

طبق اطلاعیه بخش مطبوعاتی سازمان مهاجرت وابسته به وزارت کشور قزاقستان، بر اساس شرایط  لغو روادید، اتباع کشورهای ایران، هند و چین می‌توانند بدون روادید برای مدت ۱۴ روز وارد قزاقستان شوند.

شایان ذکر است که در چارچوب این قانون در هر دوره ۱۸۰ روزه، مدت اقامت اتباع کشورهای یادشده در قزاقستان نباید از ۴۲ روز تقویمی تجاوز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس‌جمهور قزاقستان موضوع لغو روادید برای اتباع ایرانی به مدت ۱۴ روز را در دیدار خود با آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران که ضمن سفر اخیر وی به «تهران» صورت گرفته بود، مطرح کرد.

وی هدف از این اقدام قزاقستان را کمک به گسترش بیشتر همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف، از جمله تجاری و گردشگری توصیف کرده بود.

کد خبر 689676 منبع: فارس برچسب‌ها سفر - ویزا خبر ویژه ایران و قزاقستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر ویزا خبر ویژه ایران و قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل

به گزارش تابناک، بنابر  اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در  این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه ‌گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

 

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال