Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت انرژی انی ایتالیا از کاهش حجم گاز دریافتی این شرکت از سوی گازپروم روسیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شرکت انرژی انی ایتالیا اعلام کرد حجم گاز دریافتی از شرکت دولتی گازپروم روسیه روز دوشنبه (۲۰ تیرماه) در مقایسه با چند روز اخیر، یک‌سوم کاهش می‌یابد.

با آغاز عملیات تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده خط لوله نورد استریم یک (خط لوله انتقال گاز روسیه به آلمان) و توقف جریان گاز، نگرانی‌هایی درباره عرضه گاز این کشور به اروپا در صورت تداوم توقف جریان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت انی با انتشار یادداشتی در وب‌سایت خود بدون اشاره به‌دلیل کاهش عرضه گاز، اعلام کرد گازپروم روز دوشنبه حدود ۲۱ میلیون مترمکعب گاز عرضه خواهد کرد، در حالی که انی در چند روز گذشته روزانه حدود ۳۲ میلیون مترمکعب گاز دریافت کرده است.

پس از آغاز درگیری‌های روسیه و اوکراین در ماه فوریه، ایتالیا در تلاش است وابستگی خود را به گاز روسیه کاهش و ذخیره‌سازی به‌موقعی برای فصل زمستان انجام دهد.

روبرتو چینگولانی، وزیر محیط زیست ایتالیا، روز دوشنبه در کنفرانسی اعلام کرد: ما به‌طور حتم باید در ماه‌های پایانی سال به سطح ذخیره‌سازی ۹۰ درصد برسیم.

وی افزود: شمار عرضه‌کنندگان جدید در دو سال آینده افزایش خواهد یافت و این امکان را به ما می‌دهد تا نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی به عرضه‌کنندگان روس وابسته نباشیم اما زمستان ۲۰۲۲ کمی حساس‌تر خواهد بود.

استفانو ونیر، مدیر شرکت اسنام، مجری شبکه گاز، در این کنفرانس اعلام کرد هم‌اکنون ایتالیا حدود ۶۴ درصد از ظرفیت ذخیره‌سازی گاز خود را تکمیل کرده است.

یک منبع آگاه نیز اعلام کرد که هم‌اکنون دولت نیازی به اجرای برنامه اضطراری گاز خود ندارد، زیرا این کشور تلاش می‌کند با کاهش عرضه روسیه و افزایش هزینه‌های انرژی کنار بیاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی ایتالیا روسیه گاز گازپروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد