Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:03:31 GMT

توضیح میراسماعیلی درباره رفع تعلیق جودوی ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۲۳۱۶

توضیح میراسماعیلی درباره رفع تعلیق جودوی ایران

رئیس فدراسیون جودو درباره رفع تعلیق این فدراسیون توضیح داد.

به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در مقابل فدراسیون فوتبال درباره حضورش در ساختمان این فدراسیون اظهار کرد: با آقای درویش قرار داشتم که زودتر رسیدم. آقای درویش گفت فدراسیون فوتبال است و به همین دلیل به این جا آمدم و آقای کامرانی‌فر را هم دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌دانستم روز آخر انتخابات است. برای دوستان آرزوی موفقیت داریم. ان‌شاءالله فوتبال ایران به یک سرانجامی برسد. همه مردم استرس جام جهانی را دارند و ما هم داریم. امیدوارم ایران در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. البته توقع ما باید به حق باشد. طبیعتا حریفان ما سرسخت و قوی هستند. درست است که من جودویی هستم اما وقتی نزدیک جام جهانی می‌شویم، عرق فوتبالی‌مان بیشتر می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود، از مربی خارجی استفاده می‌کرد یا داخلی، بیان کرد: این نفرین را در حق من نکن. کار سختی است. همه مردم انتظار دارند. کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود، کار سختی دارد اما به عنوان یک آدم عادی و هوادار فوتبال، دوست دارم سرمربی ایرانی باشد.

رئیس فدراسیون جودو درباره حل مشکل رفع تعلیق ایران در این رشته برای مسابقات کشورهای اسلامی توضیح داد: از آقای صالحی امیری و دکتر سجادی تشکر می‌کنم که رایزنی خوبی در لوزان با دکتر باخ داشتند. براساس نامه‌ای که از فدراسیون جهانی جودو آمده، تیم ما هیچ مشکلی ندارد. اتفاقات خوبی در راه است. چون ما یک سری خائنان داخلی داریم که اخبار را وارونه منعکس یا سنگ اندازی می‌کنند، این را سربسته اعلام می‌کنم که عده‌ای ایرانی برای مسابقات کشورهای اسلامی تلاش می‌کردند تا ایران شرکت نکند اما مشکلی وجود ندارد.  قرار بر این است که ما در بازی‌های آسیایی و سهمیه‌های المپیک با شرایط خاصی شرکت کنیم. در چند روز آینده اگر دوستان منتقد اجازه دهند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو تعلیق جودوی ایران فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران