Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی که مدعی انصراف از شرکت در انتخابات بود حالا ادعا می کند به خاطر اعضای مجمع و همکارانش در هیات رییسه در انتخابات شرکت کرده است

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که پیش از این از حضور در انتخابات منصرف شده بود اعلام کرد:

بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم اما با توجه به اینکه مهدی تاج که قبلا به بنده حکم داده بود به احترام او کنار بروم، با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع همچنین همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون و با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می کنم و نیاز به احترام به دوستانی که برایم فرم پر کرده و بنده را پیشنهاد داده اند، در انتخابات شرکت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجدی در این خصوص گفت:

با توجه به تماس هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند، همچنین درخواست برخی از همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت نام کنم. امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.

اخبار داغ 

درگیری لفظی چند بازیکن تیم ملی! پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی واقعیت ندارد‍! شایعات علاقه پاری سن ژرمن به زیدان، از طرف نزدیکان سرمربی فرانسوی بود / ادعای لو پاریزین روبرت لواندوفسکی از فردا در تمرینات بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد