Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری عربستان در حالی از عمل قلبی و نجات رئیس هیات پزشکی ایران خبر داده که پیگیری خبرنگار ایسنا حکایت از آن دارد که فردی که تحت جراحی قرار گرفت دکتر رفعتی پزشک ایرانی و معاون درمان بیمارستان هلال احمر در مکه است نه رئیس هیئت پزشکی حجاج ایرانی.

دکتر طاهر درودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخباری مبنی بر نجات جان محمدرضا رفعتی - معاون درمان بیمارستان هلال احمر در مکه، گفت: رییس مرکز پزشکی و مسئول پزشکی حج دکتر مرعشی هستند و مدیر عملیات پزشکی حج امسال هم من هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای دکتر رفعتی به عنوان یکی از پزشکان مستقر در بیمارستان مکه مکرمه مشغول فعالیت بودند که متاسفانه دچار حمله قلبی شدند.

وی افزود: باتوجه به هماهنگی‌ها و مذاکراتی که پیش از این رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و رییس جمعیت هلال احمر عربستان سعودی داشتند، قول ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح برای زائران ایرانی داده شده بود.

درودی ادامه داد: به این ترتیب باتوجه به هماهنگی‌هایی که انجام شده بود، ارایه خدمات با کیفیت خوب و به موقع برای دکتر رفعتی نیز انجام شد و بلافاصله بعد از سکته، آنژیوگرافی قلب شدند و باتوجه به گرفتگی عروق، استنت قلبی هم برایشان گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) به نقل از وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد که پزشکان مستقر در شهرک پزشکی «ملک عبدالله» در مکه موفق شدند جان محمدرضا رفعتی، رئیس هیئت پزشکی حجاج ایرانی را که هنگام انجام مناسک حج دچار حمله قلبی شده بود، نجات دهند. وی در مرکز پزشکی ملک عبدالله تحت دو عمل جراحی «کاتتریزاسیون» و «استنت گذاری» قرار گرفت و حال عمومی او در حال حاضر خوب توصیف شده است.

به گزارش ایسنا، ‌محمدرضا رفعتی- معاون درمان بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه است که در خبر خبرگزاری رسمی عربستان، به اشتباه به عنوان رییس هیات پزشکی حجاج ایرانی در مکه معرفی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حج هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است