Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، علی ربیعی در حساب توئیتر خود نوشت:

عرفه و عید قربان همیشه پر از معنا و خاطرات ماندگار است. با اعیاد دینی درکودکی و شیرینی‌هایش، زیبایی‌های شناختی دعای عرفه تا خواندن متن‌های باروح شریعتی، به پیش آمدیم و بعدها حال وهوای خاصی که در دوران جنگ در قرارگاه‌ها با خواندن این دعای زیبا، آن روزها را معنابخش‌تر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نسل‌های دهه هشتاد و نود که نگاه می‌کنیم؛ به خصوص در یک هم‌زمانی که فضای شهرها از شعارهای امر به معروف و نهی از منکر همراه با بخشنامه‌های اداری اشباع شده، به عنوان یک جستجوگر تحولات ارزشی می‌پرسم آیا در انتقال ارزشها موفق‌ بوده‌ایم؟ چگونه این اندازه تغییرات ارزشی صورت گرفته؟

نیازمند تامل در برخی سیاستها و دگم‌اندیشی‌هاییم. باید باشهامت، سیاست وعقاید سلیقه‌ای وخطا را قربانی ماندگاری ارزشهای اساسی،منافع و مصالح ملی کنیم و از رویه‌هایی که ناتوان از تعامل ورسیدن به یک اشتراک ارزشی بانسل‌هایی که خصوصیت ذاتی آنها خودیابی،استقلال و آزادی عمل هستند بگذریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر علی ربیعی دعای عرفه افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است