Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز بعضی از رسانه‌های ایران گزارش دادند کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسیده است و به زودی جانشین او مشخص می‌شود.

این خبر ابتدا در خبرگزاری DPA آلمان منعکس شد و سپس در اکثر رسانه‌های کرواسی بازتاب یافت. وب سایت‌ها و نشریات کرواسی از جمله sport.hr با تیتر« دراگان اسکوچیچ قبل از جام جهانی نیمکت ایران را ترک خواهد کرد» به این موضوع پرداختند و به نقل از رسانه‌های ایران، برانکو ایوانکوویچ را یکی از گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ نام بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت sportnet هم با تیتر «دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران جدا شد؛ یک کروات تنها خارجی است که نامزد جانشینی است» به این موضوع پرداخت و از برانکو به عنوان تنها گزینه خارجی و از جواد نکونام و امیر قلعه نویی به عنوان گزینه‌های داخلی فدراسیون ایران نام برد.

سایر رسانه‌های کرواسی هم با همین مضمون مطالبی را کار کرده‌اند.




این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران ظهر امروز تغییر در تیم ملی را ایران را رد و تاکید کرد تصمیم گیری در جلسه کمیته فنی که عصر امروز برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

کد خبر 5535853 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ کرواسی تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ انتخابی تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم ملی بسکتبال مهدی طارمی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نکونام به برکناری خطیر از مدیرعاملی

جواد نکونام به برکناری علی خطیر دشمن شماره یک خود از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد و گفت: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال جملات زیر را بعداز اعلام عزل خطیر  مطرح کرد:

امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای علی‌عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید. 

 از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. 

 با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

 امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند چون همه امسال اذیت شدند. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می خواهند آرامش را بر هم بزنند.

دیگر خبرها

  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر از مدیرعاملی
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر