Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ، دیگر صلاحیت فنی لازم برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران را ندارد.

ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز (دوشنبه) این کمیته اظهار کرد: هم خبر خوب داریم و هم خبر بد. تصمیماتی گرفته شد که کلیات آن را فدراسیون اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است. در این جلسه این مسائل بحث شد اما کمیته فنی به این نتیجه رسید که گزینه‌هایش را اعلام کند. به صورت تصویری با آقایان ماجدی، محصص و استیلی صحبت شد و نظر کلیه اعضای کمیته فنی مدنظر قرار داده شد.

او درباره حضور کی‌روش در گزینه‌های کمیته فنی توضیح داد: کمیته فنی صلاحیت او را هم تایید نکرد.

قاسمپور درباره نامناسب بودن زمان برکناری اسکوچیچ عنوان کرد: تصمیمی بوده که گرفته شده و درباره آن مشورت شده است. این رای قاطع کمیته فنی بود و اکثریت با حضور اسکوچیچ مخالفت کردند.

وی ادامه داد: من از ابتدا هم با انتخاب اسکوچیچ مخالف بودم، در میانه‌های راه هم مخالف بودم و الآن هم مخالفم ولی متاسفانه زمان را از دست دادیم. به دلایلی رسیدیم که بودن اسکوچیچ نمی‌تواند تیم ملی را کمک کند و حتی من هم که نگران زمان بودم و معتقد بودم دیگر وقت کنار گذاشتن اسکوچیچ نیست، با مطرح شدن آن دلایل با رفتن اسکوچیچ موافقت کردم. من در مسائل مالی اشراف ندارم و به ما ربطی ندارد. می‌خواهد توافق آن‌ها یک دلار باشد یا یک میلیارد دلار.

سخنگوی کمیته فنی اصافه کرد: اگر تصمیم گرفته می‌شود که مربی جدیدی بیاید، فدراسیون خودش به فکر تامین منابع مالی آن است. ما تحت هیچ فشاری این تصمیم را نگرفتیم اما قاطعانه به این نتیجه رسیدیم که اسکوچیچ تمام شده است و نمی‌تواند به ما کمک کند. ماجدی عضو کمیته فنی و سرپرست فدراسیون فوتبال است. ما به عنوان کمیته فنی نظراتمان را اعلام کردیم و فدراسیون آن را اعلام می‌کند. ما به جمع‌بندی رسیده‌ایم اما سخنگوی فدراسیون فوتبال باید آن را اعلام کند. شاید حتی تصمیم ما عوض شود.

قاسمپور در خصوص این که احترامی که باید به اسکوچیچ گذاشته می‌شد، انجام شده یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم هیچ توهینی به اسکوچیچ نشده و بحث صلاح مملکت و تیم ملی است. اگر خود قاسمپور هم نمی‌تواند کمک کند، باید برود. نظر کمیته فنی، نظری با مشورت تمام اعضاست و حتی می‌توانند آن را عوض کنند.

258 258

کد خبر 1650163

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!

عضو کمیته استیناف گفت: محرومیت های یک جلسه ای تعلیقی که قطعی شده دیگر در کمیته استیناف قابلیت بررسی ندارد.

طرفداری | مهدی دادرس در خصوص اینکه گفته می شود درخواست باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت یک جلسه ای سید حسین حسینی رد شده است، صحبت هایی را انجام داد.

مهدی دادرس به آنا گفت:

برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

وی در خصوص اینکه در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت دانیال اسماعیلی فر هم چنین شرایطی برقرار است، تاکید کرد:

رای کمیته انضباطی دانیال اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و اگر رای قطعی نباشد می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند در غیر این صورای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف همچنین در مورد اینکه آیا درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته لانضباطی در مورد اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت:

چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد