Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خرداد جهت دریافت یارانه کمک معیشتی ثبت‌نام نموده‌اند و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشمول دریافت یارانه شناخته شده‌اند، تا پایان هفته یارانه و معوقات خود را دریافت می‌کنند.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد:  پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر امکان ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی یا متقاضیان جدید دریافت یارانه، اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ 15 خرداد در سامانه https://my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir ثبت‌نام کردند. به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال و پس از انجام آزمون وسع و تعیین دهک‌بندی توسط آن وزارتخانه، فهرست سرپرستان خانوار جدید مشمول دریافت یارانه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شده است.

در صورتی که بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم شناخته شده باشند، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم معرفی شده باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان ماهانه به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات همزمان با یارانه تیر به حساب این سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

در صورتیکه در زمان پرداخت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ (تیرامسال)، مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشد، به این معناست که این افراد در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دهک ۱۰ قرار گرفته و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده‌اند.

معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ۱۴۰۱ قطع شده است، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه اعلامی وزارت مذکور به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نموده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس حاصل کنند.

واریز معوقات یارانه به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی به دهک‌بندی

سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت  قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات تا پایان هفته به حساب آنان واریز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه معیشتی کار و رفاه اجتماعی سرپرستان خانوار دریافت یارانه وزارت تعاون دهک بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 6093553 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم