Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:39:54 GMT

گل‌محمدی: نقل و انتقالات ما به شکل عجیبی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۳۶۵۱

گل‌محمدی: نقل و انتقالات ما به شکل عجیبی متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان که با حضور اهالی رسانه و تماشاگران برگزار شد، گفتگوی ایستاده نسبتا طولانی را انجام و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* شروع تمرینات؟
به نام خدا، خیلی خوش آمدید، سلام عرض می‌کنم خدمت تمام بینندگان و شنوندگان عزیز. ما هفته گذشته فاز اول تمرینات را شروع کردیم، با بازیکنان جدید و یک بازی تدارکاتی هم با تیم امید خودمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر شرایط بچه‌ها از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی بود در مجموع و همه با انگیزه و تلاش زیاد، کار را دنبال می‌کنند و آماده رقابت سخت در لیگ می‌شوند. امیدوارم با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شوند.

* نقل و انتقالات؟
نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم اما به شکل عجیبی متوقف شد. باید در 2-3 پست بازیکن بگیریم. روند یارگیری ما کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

* توقف نقل و انتقالات با توصیه شخص خاص؟
نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. ولی من گزینه پیشنهاد دادم اما هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه اصلا انجام نشد. در جلسه امروز هم ایشان خیلی گنگ و مبهم در این باره صحبت کرد. ولی متوقف شده و خبری نیست.

* پروسه طولانی جذب مهاجم؟
من امروز دو بازیکن به لیست برای گرفتن اضافه کردم که روی این دو بازیکن کار دارد که جواب قطعی به ما بدهند. مهاجمی که می‌شناسید و من دو سه هفته زنگ می‌زنم می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال دارم. من نباید در این باره جواب بدهم و عجیب و غریب این جریان متوقف شده است.

*معرفی دستیار اول؟
من با دو نفر صحبت کردم و فکر می‌کنم در این دو سه روز با یک نفر به توافق نهایی خواهیم رسید.

* گزینه سرمربیگری تیم ملی؟
نه صحبتی با من نشده و هیچ پیشنهادی برای تیم ملی با من نشده. برای هر مربی بزرگترین افتخار این است که مربی تیم ملی باشد. این برای همه مربیان اتفاق بزرگی است اما با من صحبتی نشده. در هر صورت اگر صحبتی بشود، ما اینجا (پرسپولیس) تعهد دارم و افتخار کار با پرسپولیس را دارم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی نقل و انتقالات نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!

حصار کشی در بوستان لاله تهران طی روز‌های اخیر با واکنش‌های مختلفی از سوی شهروندان روبه رو بوده و به نظر می‌رسد پروژه مد نظر شهرداری به دلیل واکنش‌ها فعلا تعلیق شده است.

به گزارش مهر، پارک لاله یکی از خاطره‌انگیزترین پارک‌های تهران با وسعت ۳۵ هکتار است و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به پایتخت سفر کرده باشد و نام پارک لاله را نشنیده یا از آن بازدید نکرده باشد.

پارک لاله گونه‌های مختلف گیاهی مثل چنار، اقاقیا، کاج، سرو نقره‌ای، نارون، پالم، اقاقیا، افرا، ماهونیا، بربریس و صنوبر وجود دارد و فضای سبز زیبای آن محلی مناسب برای آرامش و استراحت و رهایی از شلوغی و آلودگی‌های شهر است. در قسمت جنوبی پارک نیز آب‌نما‌ها و جوی‌های مارپیچ به سبک ژاپنی ساخته شده است که با جلوه زیبای خود، این بوستان را به یکی از معروف‌ترین پارک‌های تهران تبدیل کرده‌اند.

طی روز‌های اخیر تصاویری از سوی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد قطعه‌ای از پارک لاله به مساحت بیش از سه هزار هزار متر مربع حصارکشی شده و ظاهراً قرار است در این زمین تغییراتی حاصل شود. این تغییرات در جنب غربی ایستگاه آتش‌نشانی و روبه‌روی خیابان پورسینا بوده و آنجا حصار‌هایی نصب شده است.

درباره این ماجرا به سراغ برخی از مسؤولان شهرداری تهران اعم از سازمان بوستان‌ها و شهرداری منطقه ۶ رفتیم.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ در این زمینه اعلام کرد: هر گونه دخل و تصرف در بوستان‌ها برعهده سازمان بوستان‌ها است و شهرداری مناطق فقط در بحث نگه داشت بوستان‌ها دخیل است.

یکی دیگر از مدیران شهری هم به مهر گفت: سرانجام حصار کشی مشخص نیست و شاید کلاً طرحی که مد نظر بوده لغو شود و اجرایی نشود.

وی افزود: ساخت فرهنگسرا و سرویس بهداشتی از جمله پروژه‌های مطرح شده بوده است که اجرای آن فعلاً تعلیق شده و سرانجام آن مشخص نیست

همچنین تلاش خبرنگار با مدیران سازمان بوستان‌ها به نتیجه نرسید و مسؤولان این حوزه حاضر به پاسخگویی نشدند.

هنوز موضوع بوستان قیطریه و حواشی مربوط به آن تمام نشده که ماجرای بوستان لاله آغاز شده است و اکنون باید دید سرانجام حصارکشی چه خواهد شد و آیا پروژه در نظر گرفته شده اجرایی یا کامل تعلیق خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • حد کم کردن وزن چقدر است؟
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • پلاناریا ؛ این موجود توانایی باز زایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)
  • پلاناریا ؛ این موجود توانایی بازرزایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟