Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خودرو، در ابتدا قرار بود که خودروی J۷ بر پایه جک J۷ به بازار ایران عرضه شود. حال طبق جدیدترین اخبار گویا این خودرو قرار است که یک نسخه ارتقاء پیدا کند و خودرو پریمیوم Sehol A۵ plus به جای آن به بازار ایران عرضه شود. طبق شنیده ها KMC J۷ در کلاس فست بک ( در و شیشه یکپارچه عقب) به طول ۴۷۸۰، به عنوان بزرگترین خودرو غیر کراس اوور بازار صفر کیلومتر، به بازار کشور عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری و تزریق سوخت مستقیم GDi  توربو است و توان معادل ۱۷۲ اسب بخار به علاوه گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه و وزن خالص حدود ۱۴۸۵ کیلوگرم شتابی ۷.۶ ثانیه ای دارد که شرایط را برای تبدیل این خودرو به پرشتاب ترین خودرو تازه وارد بازار ایران فراهم می کند.
 
در سایت های خارجی، حداکثر توان این خودرو ۱۸۴ اسب بخار قید شده است؛ اما به نظر می رسد که این فست بک با قدرتی متفاوت به بازار ایران عرضه شود. این تغییر احتمالاً به علت تنظیم عملکرد فنی خودرو با سوخت موجود در کشور انجام شده است.

KMC J۷ سیستم کمکی فرمان برقی دارد و رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی بر روی آن نصب خواهد شد. فست بک جدید شرکت کرمان موتور، مخزن سوخت ۵۵ لیتری دارد و طبق برخی از منابع خبری، مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

خودروی مونتاژی جدید کرمان موتور، داز لحاظ  تجهیزات رفاهی مجهز به تکنولوژی هایی مانند کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل کشش TCS، ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HAC، ترمز اضطراری BOS، کنترل فشار با دتایرها TPMS، اتوهلد و دوربین ۳۶۰ درجه است.

برای امکانات رفاهی این خودرو، مواردی همچون کروز کنترل، سنسور باران، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر ۷ اینچی پشت فرمان، نمایشگر ۱۰.۴ اینچی عمودی در میانه کنسول، گرمکن و تنظیم برقی صندلی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک و ... بتعبیه شده است.

J۷ با طراحی بدنه فست بک، احتمالاً در بازه قیمتی احتمالی ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان قرار می گیرد. طراحان ایتالیایی این خودرو دنیل کالیونه به عنوان طراح بخش خارجی با سابقه طراحی آلفارومئو و جیان‌کارلو کنسیلیو، به عنوان طراح بخش داخلی، با سابقه طراحی لانچیا و مازراتی هستند که بنابر رسم همیشگی شرکت سازنده، در استدیو جک در ایتالیا به طراحی خودرو پرداخته اند. حاصل کار این طراحان ایتالیایی در بازار ایران به عنوان خودرویی پریمیوم، در مقایسه با خودروهای موجود در بازار و وضعیت اقتصادی کشور عرضه می شود.

کد خبر 689658 برچسب‌ها خودرو - قیمت بازار خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار خودرو بازار ایران عرضه شود فست بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیر تکامل خودروی ایتالیایی و لوکس فراری (فیلم) چند ترفند ساده که از سرقت موتورسیکلت جلوگیری می کند (فیلم) تکنولوژی به کار رفته در مدل جدید خودرو فراری پورسانگوئه 2023 (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!