Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید صلاح قریشی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در حال ۲۱۵ هزار و ۶۳۰ بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد ۴۷ هزار و ۳۳۹ نفر مستمری‌بگیر هستند.

وی افزود: هم اکنون در مجموع ۶۵۰ هزار و ۴۵۰ نفر از جمعیت کردستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که بیش از ۳۸ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی خاطرنشان کرد: بیش‌از ۵۸ درصد جمعیت شهری استان کردستان تحت پوشش این سازمان هستند و با طرح‌های جدید ابلاغی امیدواریم بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی اعلام کرد: در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال پرداخت تعهدات در بخش بیمه‌ای داشتیم و در سه ماهه نخست سال جاری نیز هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تعهدات بیمه‌ای در استان کردستان پرداخت شده که هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به تعهدات بلندمدت و مابقی تعهدات کوتاه مدت و بیمه بیکاری بوده است.

قریشی با اشاره به اجرای طرح بیمه فراگیر خانوادگی اضافه کرد: در طرح بیمه فراگیر تأمین اجتماعی خانواده‌ها، زنان، دختران و پسران بین ۱۸ تا ۸۰ سال بیکار با پرداخت حق بیمه آزاد از مزایای بیمه مشاغل بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه این طرح ۱۲ درصد، ۱۴ درصد و ۱۸ درصد است و فردی که خود را بیمه می‌کنند بر اساس انتخاب خود ماهانه بین ۳۱۸ تا ۴۷۸ هزار تومان حق بیمه پرداخت خواهند کرد.

بیمارستان تأمین اجتماعی دیواندره به زودی راه اندازی می‌شود

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کردستان نیز در این نشست گفت: ضریب اشغال تخت مراکز درمان تأمین اجتماعی استان در سال ۹۹ حدود ۴۷ درصد بوده که سال گذشته به ۶۶ درصد افزایش یافت.

شیرزاد قادرپور اقدم افزود: ۱۹ هزار و ۱۰۲ مورد بستری در سه ماهه بهار امسال ثبت شده که نسبت به سه ماهه پارسال ۲۹.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه بیمارستان سقز و تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه دیواندره دغدغه ماست و هم اکنون بیمارستان سقز از نظر تجهیزات کامل است اما از نظر نیروی انسانی تکمیل نشده است و بزودی با تکمیل نیروی انسانی و کادر تخصصی به بهره‌برداری می‌رسد و از ۵۲ تخت به ۶۴ تخت هم افزایش می‌یابد.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کردستان اعلام کرد: ۶۲ نیروی جدید بزودی در مجموعه درمان تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند و ۵۸ نیروی جدید هم در آزمون شهریور ماه جذب خواهند شد.

کد خبر 5535990

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج سازمان تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف اردبیل خراسان رضوی مشهد درمان تأمین اجتماعی استان کردستان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان