Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر امکان ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی یا متقاضیان جدید دریافت یارانه، اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خردادماه در سامانه https://my.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال و پس از انجام آزمون وسع و تعیین دهک‌بندی توسط آن وزارتخانه، فهرست سرپرستان خانوار جدید مشمول دریافت یارانه به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتیکه بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم شناخته شده باشند، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم معرفی گردیده باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان ماهانه به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات همزمان با یارانه تیرماه به حساب این سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. درصورتیکه در زمان پرداخت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷( تیرماه سال جاری)، مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشد، به این معنا است که این افراد در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دهک ۱۰ قرار گرفته و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده‌اند.

معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه اعلامی وزارت مذکور به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نموده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس حاصل نمایند.

خاطر نشان می‌گردد، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات تا پایان هفته به حساب آنان واریز خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی ثبت نام مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ کار و رفاه اجتماعی سرپرستان خانوار دریافت یارانه وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد

تهران- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی، پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم داروی جدید، تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای در شرف تعطیلی، اصلاح قانون کار برای تبدیل قرارداد موقت به دائم از جمله اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کار و کارگری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید صولت مرتضوی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم دیدار رئیس جمهور با کارگران، گزارشی از عملکرد فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه و اظهار کرد: به روایت‌های متعدد و با راستی‌آزمایی امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون شغل ایجاد شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و مشمولان بیمه بیکاری و این به آن معناست که ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی که خالص آن ۷۵۰ هزار نفر می‌شود.

وزیر کار تاکید کرد: از سوی دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تامین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های ابلاغی تامین اجتماعی نیز اقداماتی انجام داده است. پس از ابلاغ سیاست‌ها همکاران ما در دولت در بخش‌های مختلف بسیج شدند و اقدامات مهمی را انجام دادند.

مرتضوی ادامه داد: گسترش بیمه اجتماعی پایه برای دانشجویان و زنان خانه‌دار، ایجاد پوشش بیمه درمان پایه رایگان از طریق بیمه سلامت برای ۵ دهک اول درآمدی، استقرار سامانه پایش فقر و شناسایی کامل فقرا، افزایش مستمری مددجویان کمیته امام (ره)، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، تدوین برنامه‌های راهبردی برای اصلاح صندوق‌های بازنشستگی، حمایت از کودکان دارای سوءتغذیه و بازمانده از تحصیل، پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم داروی جدید، پوشش هزینه‌های درمان ناباروری و بیماری‌های خاص، ایجاد ثبات و امنیت شغلی و حمایت از مشاغل ایجادی، تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهایی که در شرف تعطیل بودند، به ظرفیت اسمی رساندن سایر کارخانه‌ها که از ۱۰ هزار واحد عبور کرد، اصلاح قانون کار برای تبدیل قرارداد موقت به دائم از جمله مهم‌ترین اقدامات وزارت کار است. ‌

کد خبر 749370

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • آخرین خبرها از دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود