Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@08:22:28 GMT

دنی آلوز: بارسلونا کار تیمی را کنار گذاشته است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۴۵۱۷

این مدافع کناری که فصل گذشته برای بلوگرانا توپ می‌زد در مصاحبه‌ای مفصل به ابهاماتی در خصوص جداییش جواب داد.

دنی آلوز که اواسط فصل گذشته به صورت آزاد راهی بارسلونا شده بود، در پایان فصل قراردادش تمدید نشد. حالا این بازیکن برزیلی در خصوص مسائل باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای به اظهار نظر پرداخته است.

طرفداری | به گزارش Barca Universal دنی آلوز در طی مصاحبه‌ای در خصوص جداییش از بارسلونا گفت:

ترک بارسلونا؟ من با ناراحتی و خاطری مکدر آنجا را ترک نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه با خاطری آسوده و خرسند از بارسلونا جدا شدم. خرسندی و خوشحالی من ناشی از فرصت مجددی است که در بارسا یافتم. من برای اینکه بتوانم برای بار دوم تجربه حضور در اینجا را پیدا کنم، پنج سالِ تمام رویا پردازی می‌کردم.

وی افزود:

 با این وجود باید بگویم که از نحوه خروجم از بارسلونا خرسند نیستم. از زمانی که برگشتم، کاملاً واضح و شفاف گفتم که دیگر یک جوان 20 ساله نیستم و می‌خواهم مذاکرات مستقیم و بدون پنهان کاری انجام شود.

 آلوز در ادامه گفت:

من تجربه کردنِ چالش های متفاوت را دوست دارم و با هر شرایطی سازگار می شوم. امروز بیکارم، اما [می‌دانم] موقعیت های جالبی [برایم] پیش خواهد آمد. من در حال بررسی و مطالعه‌ی جاهایی که ممکن است انتخاب بعدیم باشند، هستم؛ جاهایی را بررسی می‌کنم که سطح رقابتی بالایی دارند.

آلوز دلیل افت بارسلونا را اینگونه توضیح داد:

 من از بازگشت بارسلونا به اوج حمایت می کنم؛ اما در حال حاضر به نظر می‌رسد این امر بسیار پیچیده و دشوار باشد. فوتبال متعادل‌تر شده است. تیم‌ها بیشتر به بازی تیمی روی آورده اند؛ سبکی که در این باشگاه (بارسلونا) کنار گذاشته شده است.

 فوتبال همین است... شما برای کسب پیروزی باید با کسانی که به دنبال کسب یک هدف هستند و حاضرند که برای به دست آوردن آن هدف رقابت کنند، متحد شوید. من دوست دارم پیروز شوم؛ می خواهم جایی بروم که [در آنجا] بتوانم برنده شوم.

این مدافع برزیلی در نهایت خطاهای باشگاه بارسلونا را تبیین کرد:

 این باشگاه در سال های اخیر خطاهایی داشته است. بارسلونا به افرادی که برای باشگاه تاریخ سازی کردند، اهمیتی نمی دهد. من دوست دارم بارسلونا به نوع متفاوتی عمل کند. در مورد خودم صحبت نمی کنم؛ چرا که شرایط برای من کاملا متفاوت بود. من همیشه از ژاوی و رئیس باشگاه [لاپورتا] سپاسگزارم؛ چرا که به من فرصت مجددی برای حضور در بارسلونا دادند.

  بارسلونا را باشگاهی جوان با ایده‌های فوق‌العاده در سبک بازی می‌بینم؛ با این حال آن‌ها باید سیاست های خارج از مستطیل سبزشان را بهبود ببخشند. طرز فکری که اکنون در باشگاه وجود دارد کاملاً بر خلاف آن چیزی است که ما چندین سال پیش در بارسلونا ایجاد کرده بودیم.

اخبار داغ 

درگیری لفظی چند بازیکن تیم ملی! پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی واقعیت ندارد‍! شایعات علاقه پاری سن ژرمن به زیدان، از طرف نزدیکان سرمربی فرانسوی بود / ادعای لو پاریزین روبرت لواندوفسکی از فردا در تمرینات بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد

کرگر در انتقاد به بازی کاسمیرو می‌گوید او در دیدار مقابل پالاس نمایش مسخره‌ای داشت.

طرفداری | جیمی کرگر پس از شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس، این تیم را "یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تحت هدایت یک سرمربی در لیگ برتر" نامیده است.

به گزارش دیلی میل، کریستال پالاس دوشنبه شب در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-0 منچستریونایتد را شکست داد. جیمی کرگر در برنامه شبانه فوتبالی پس از بازی به شدت از شیاطین سرخ انتقاد کرد. مفسر شبکه اسکای اسپورتس و کاپیتان سابق باشگاه لیورپول به اشتباهات دفاعی و فقدان یک رهبر در جمع شیاطین سرخ اشاره کرد. تیم اریک تن هاخ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات فراوانی روبرو شده و تیم او انواع و اقسام رکوردهای منفی را از خود برجای گذاشته است. کرگر پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:

منچستریونایتد یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تحت مربیگری لیگ برتر است. این یک واقعیت است که باید قبول کنیم. در این دیدار برونو فرناندز و مارکوس رشفورد از ترکیب یونایتد غایب بودند و هم تیمی‌هایشان در غیاب آنها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. وقتی بهترین بازیکنان خود را از دست می‌دهید، سطح عملکرد شما افت می‌کند.

تن هاخ به عملکرد و باور بازیکنانش نیاز دارد. شما باید به هواداران این باور را تلقی کنید که چیزی در اینجا برای کار کردن وجود دارد. من به سختی می‌توانستم تصور کنم که منچستریونایتد امشب پیروز می‌شود. هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به پالاس ببازد. حتی تیم زیر 23 سال یونایتد هم انتظار ندارم 4-0 ببازد.

کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد؛ تحقیر تاکتیکی پروژه سیاه

کرگر در ادامه با اشاره به گل اولی که منچستریونایتد از کریستال پالاس دریافت کرد، اظهار داشت:

هیچ‌جوره نمی‌شد که توپ به آنجا برود. اریکسن و کاسمیرو چکار می‌کردند؟ مینو باید به جلوتر می‌رفت. وان بیساکا فقط آنجا چه کار می‌کند؟ می‌بینید دوباره رهبری در تیم وجود ندارد، هیچکس مسئولیت‌پذیر نیست. اریکسن به زمین می‌افتد، کاسمیرو امشب واقعا بازی مسخره‌ای به نمایش گذاشت.

کرگر در پایان صحبت‌هایش در انتقاد از بازیکنان منچستریونایتد گفت:

من هرگز سرمربی یا مدیر نبوده‌ام، اما بازیکن بوده‌ام و برخی از چیزهایی که می‌بینم اشتباه است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!