Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:04:12 GMT

آزمون: ایجنت اسکوچیچ را نمی‌شناسم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۴۹۶۷

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد می‌گفتند رابط من با شرکت طرف قراردادم ایجنت اسکوچیچ است اما اصلا این فرد را نمی‌شناسم.

سردار آزمون صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از خبرگزاری فارس، سردار آزمون درباره استوری اخیر خود که حاشیه‌های زیادی در تیم ملی به همراه داشت، اظهار داشت:

 همیشه اختلاف نظر در اردوی تیم ملی چه در دوره قبلی و چه همین الان بوده است و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلی نیست و دلیلی ندارد بچه ها دو دسته شوند. شب گذشته با کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی حرف زدم. خیلی دوستان صمیمی هستیم.

وی افزود:

مردم خیال شان راحت باشد که در جام جهانی همه تلاش خود را می‌کنیم. همه باید در بازی های جام جهانی و دیدارهای دوستانه برای این کشور بجنگند تا مردم را خوشحال کنیم. وقتی من استوری گذاشتم به عنوان بازیکن تیم ملی وظیفه داشتم در موقع سخت از تیم کشورم حمایت کنم. همین کار را هم کردم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد:

بازیکنانی هم که این کار را انجام دادند قصدشان این بود. دوستانی هم که آن استوری را گذاشتند دوستان صمیمی من بودند و اگر مشکلی باشد رو‌ در رو صحبت می‌کنیم و بهتر است اینجا چیزی نگوییم. باید این موضوع خانوادگی را بین‌ خودمان حل کنیم.

آزمون درمورد اینکه استوری او درباره حمایت از کادرفنی بود اما بازیکنان دیگر تیم ملی چنین نظری نداشتند و اعتقاد داشتند بازیکنانی که استوری حمایتی گذاشتند به خاطر نفع شخصی خودشان این کار را انجام دادند، پاسخ داد:

خیلی از بچه‌ها از این استوری ناراحت شدند. وقتی هم با طارمی و انصاری‌فرد صحبت کردم خیلی عصبی بودند. آن موضوع نادرست بود اما در تیم ملی هیچکس نفع شخصی ندارد. به ما پول چاه نفت که نمی‌رسد بلکه وظیفه داریم هر مربی ای در تیم ملی باشد تا لحظه آخر بجنگیم و از او حمایت کنیم.

وی اضافه کرد:

این را باید همه بچه‌ها انجام بدهند. من هشت سال است بازیکن ثابت تیم ملی هستم و حق حرف زدن دارم. وظیفه ام بود از تیم ملی حمایت کنم و هیچ کار بدی انجام ندادم. می‌گفتند رابط من با آن شرکت طرف قراردادم ایجنت اسکوچیچ است اما اصلا این فرد را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه کسی ایجنت او است.

اخبار داغ 

درگیری لفظی چند بازیکن تیم ملی! پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی واقعیت ندارد‍! شایعات علاقه پاری سن ژرمن به زیدان، از طرف نزدیکان سرمربی فرانسوی بود / ادعای لو پاریزین روبرت لواندوفسکی از فردا در تمرینات بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم) تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری (+عکس)
  • (عکس) استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری