Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت در آموزش و پرورش باید مدیریت میدانی باشد که معاونین ما به خوبی این کار را در حال حاضر انجام می دهند و میدانی عمل می‌کنند.

حسنعلی عزت‌خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت رسانه ها اظهار کرد: امام حسین علیه السلام بزرگترین رسانه در صحرای عرفه بود که متاسفانه از دعای عرفه کمتر بهره می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید همواره از آموزش و پرورش مطالبه گری داشته باشند، گفت: باید بدانیم امروز چه چیزی در دست گرفته و فردا چه چیزی را تحویل خواهیم داد مدیریت در آموزش و پرورش باید مدیریت میدانی باشد که معاونین ما به خوبی این کار را در حال حاضر انجام می دهند و میدانی عمل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما خودمان قبل از رسانه ها قائل به بیان مشکلات آموزش و پرورش هستیم، خاطرنشان کرد: مشکلات از زبان خودمان بیان می شود اما تا جایی که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

عزت خواه با بیان اینکه تعداد زیادی از مدارس مشکلاتی دارند که بیان آن‌ها نباید دستاویزی برای بدخواهان می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه از چند روز پیش تماس های زیادی از سوی خیرین داشته‌ایم که به فکر رفع مشکلات هستند.

وی با بیان اینکه باید در وسط میدان باشیم تا مشکلات را بهتر درک کنیم، ادامه داد: همه سعی من و همکاران اینست که از مشکلات ننالیم بلکه با آنها دست و پنجه نرم کرده و به دنبال رفع آن‌ها باشیم تنها نگرانی ما از سنگ هایی است که به عمد جلوی پا انداخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران یکی از عوامل بسیار مهمی برای کمک به تربیت و آموزش هستند و باید کنار آموزش و پرورش بمانند خطاب به آنها عنوان کرد: باید عیب‌ها را به خوبی بیان کنید، رسانه ها باید مثل آینه عمل کنند تا متناسب با نقدهای منصفانه آنها برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات انجام شود.

عزت‌خواه تاکید کرد: به امید روزی که دغدغه میز و صندلی نداشته باشیم و مدیرکل به صورت کلان عمل کند و گرفتار مشکلات ریز نشود اما از این گردنه ها هم عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه با ذکر نام افرادی که نیکوکارانه وارد عمل شده و در پی رفع مشکلات تحصیل دانش آموزان هستند و امکاناتی را برای آنها آماده کرده‌اند، اظهارکرد: در همین خصوص تعداد ۱۰۰۰ صندلی از سوی آقای گوهرگانی یکی از نیکوکاران استان وعده داده شده که هم اکنون این محموله در راه است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: آقای جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان نیز تعداد ۱۰۰۰ صندلی برای دانش آموزان استان قول داده است همچنین تعداد چهار کامیون ملزومات دانش آموزان توسط آقای بینایی به آموزش و پرورش وعده داده شده است از سوی دیگر جناب آقای عباسی آرند از طرف ایرانسل مبلغ سه میلیارد تومان برای ساخت مدرسه امام علی علیه السلام شهرک جهاد در نظر گرفته که تا مهر ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد