Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: چالش های بزرگی در فدراسیون داریم و شرایط مالی هم خوب نیست اما پیگیر حل آن هستیم.

به گزارش ایران اکونومیست، بهداد سلیمی در مورد وضعیت اداری و مالی فدراسیون وزنه‌برداری پس از اینکه کار را تحویل گرفتند، بیان کرد: زمانی که ما فدراسیون را تحویل گرفتیم یک مقدار شرایط نابسامان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش‌های بزرگی داشتیم که البته هنوز هم این چالش  پابرجا است.  

سلیمی در مورد چالش هایی که با آن مواجه شدند، گفت: اولین چالش، سر و سامان دادن به اردوهای تیم های ملی بود. سپس باید اعزام تیم نوجوانان و جوانان را به قهرمانی آسیا انجام می دادیم. فدراسیون بدهی‌های زیادی دارد که باید آنها را نیز سروسامان بدهیم. همچنین خواسته‌های وزنه‌برداران رده بزرگسالان را هم باید فراهم می‌کردیم تا آنها به اردوی تیم ملی برگردند.

*قراردادهای بسته شده خوب نیست 

سرپرست نایب رییسی فدراسیون در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است، بخش اداری فدراسیون کارمندهای زیادی دارد و بودجه فدراسیون جوابگوی این تعداد کارمند و قراردادهایی که بسته شده نیست، تاکید کرد: بله همین طور است. با توجه به بودجه ای که فدراسیون دارد، قراردادهایی که بسته شده خیلی خوب نبوده است. نیروی مازاد زیادی جذب فدراسیون شده اند. کسانی که واقعا کارایی ندارند و نمی توان از آنها استفاده کرد و این هم یکی از چالش هایی است که با آن مواجهیم.

*مشاور حقوقی می‌آوریم 

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه امکان دارد مسئله قراردادها را حل کرد بدون اینکه بار مالی به فدراسیون تحمیل شود؟ گفت: ما دنبال این هستیم که بار مالی برای فدراسیون به حداقل برسد. قرار است یک مشاور حقوقی حاذق بیاوریم تا قرارداد ها را بررسی کند. ببینیم شرایط به چه صورت است اما به دنبال حل این مسئله هم هستیم.

*شرایط مالی فدراسیون خوب نیست

قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه علی مرادی رییس پیشین فدراسیون اعلام کرده بود که مبلغ حدود سه میلیاردی که کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون واریز کرد را باید تا شهریورماه حفظ کند، اکنون که فدراسیون را تحویل گرفتید چقدر از این مبلغ در حساب فدراسیون وجود داشت؟ تصریح کرد: در مورد این مسئله آقای انوشیروانی خودش باید صحبت کند اما در کل شرایط مالی فدراسیون خوب نیست. قول های خوبی از سمت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گرفته ایم. خودمان هم جلسات خیلی خوبی را در این مدت با ارگان های مختلف داشتیم. بحث اسپانسری فدراسیون را به شدت پیگیر هستیم. با توجه به اینکه هزینه‌ها زیاد است، می دانیم که بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جوابگو نیست و از این رو به دنبال این هستیم که هر چه زودتر اسپانسر جذب کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزنه‌برداری ، بهداد سلیمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزنه برداری بهداد سلیمی وزنه برداری خوب نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

استاندار مازندران از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، از سوله و زیرساخت های این طرح بازدید و طی تماسی با وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیر رفع مشکلات اعتباری و دیگر موارد برای تسهیل در روند اجرای این طرح شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد