Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری آنلاین، عصر یکشنبه نوزدهم تیرماه خانواده‌ای برای تفریح به محوطه چمن‌کاری‌شده رمپ میدان افسریه رفته بودند که دختر خردسال خانواده از پدرش خواست تا از او عکس یادگاری بگیرد.

دختر ۴ساله به نام معصومه روی چمن‌ها ایستاد و ژست گرفت و پدر از داخل جیبش گوشی موبایلش را بیرون آورد اما در همین هنگام اتفاق عجیبی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر خردسال در چشم برهم‌زدنی ناپدید شد و انگار زمین دهان باز کرده و دخترکوچولو را بلعیده بود. پدرش وقتی جلوتر رفت با حفره‌ای روبه‌رو شد که دختر را بلعیده بود و فریادزنان درخواست کمک کرد.

طولی نکشید که آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر ۴ساله هنگامی که روی چمن‌ها عقب می‌رفته به حفره‌ای که به چاهی عمیق منتهی می‌شد سقوط کرده و به داخل چاه افتاده است. آتش‌نشانان با تلاش زیاد او را از داخل چاه بیرون کشیدند اما وی جانش را از دست داده بود.

وقتی مرگ دختربچه تأیید شد گزارش این حادثه به کلانتری۱۵۷ مسعودیه و قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. در این شرایط بازپرس جنایی دستور داد تا کارشناس حوادث کار به محل حادثه اعزام شود و بررسی‌های کارشناسانه خود را انجام بدهد.

از سوی دیگر خانواده کودک از مقصران مرگ وی شکایت کردند و به این ترتیب بازپرس جنایی تهران دستور احضار پیمانکار را به دادسرا را صادر کرد و آنها دیروز در شعبه چهارم حضور یافتند و اعلام کردند حفره‌ ایجادشده در محل حادثه که به چاهی عمیق منتهی می‌شد به‌صورت ناگهانی ایجاد شده و آنها از وجود آن خبر نداشتند. درحالی‌که بازپرس جنایی دستور تشکیل هیأت سه‌نفره کارشناسی برای بررسی این حادثه را صادر کرده، روز گذشته روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۵ نیز در اطلاعیه‌ای به بیان جزئیات حادثه پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: ‌ساعت ۱۸:۴۵ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۱ طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی وقوع یک حادثه در رمپ فضای سبز سه‌راه افسریه گزارش شد و به محض اطلاع، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل حادثه حاضر شدند و ضمن امداد رسانی، به بررسی ابعاد حادثه پرداختند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد هیچ چاه حفری و جذبی در محل مذکور وجود ندارد و چاه آبیاری سه‌راه افسریه در فاصله ۵۰متری از محل حادثه قراردارد که فعال بوده و تمام موارد ایمنی لازم درخصوص آن رعایت شده است. محل حادثه نیز روزانه به‌صورت مستمر از سوی مسئولان و کارشناسان فضای سبز بازدید می‌شده و تاکنون در هیچ گزارشی به‌وجود حفره اشاره نشده است. کما اینکه ماشین چمن‌زنی تراکتوری نیز روزانه در محل فوق در حال تردد و فعالیت بوده است.

حادثه به‌نحوی رخ داده که کودک پس از حضور در فضای سبز یکباره در آن حفره سقوط کرده و یک حادثه غیرمترقبه و نادر رقم زده است. بنابر بررسی‌های اولیه صورت‌گرفته حفره مورد نظر در کنار میله قنات موسوم به صدرالاعظمی یکباره ایجاد شده و این رشته قنات‌ها بیش از ۶۰سال است که غیرفعال بوده و دهنه آنها در سنوات گذشته قبل از احداث سه‌راه افسریه پر شده است.

رمپ مذکور نیز در سال‌های ۱۳۷۲ احداث شده و شهرداری منطقه در این دوره زمانی به‌عنوان بهره‌بردار مسئولیت نگهداشت فضای سبز احداثی را برعهده داشته است.

روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۱۵ ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده، به‌دلیل دلخراش‌بودن آن تا تعیین ابعاد آن در کنار خانواده متوفی خواهد بود. لازم به ذکر است مراتب از طریق کارشناسان اداره حقوقی و متخصصان شهرداری در حال پیگیری است و به محض روشن‌شدن ابعاد حادثه، اطلاعات مربوطه متعاقبا اعلام می‌شود.

کد خبر 689856 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران بازپرس جنایی محل حادثه بررسی ها فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر