Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج سه‌شنبه ۲۱ تیرماه با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

این مراسم ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ با تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان در سالن شهید فهمیده مجتمع پنج آذر برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از سپاه‌های استانی که در عرصه فعالیت‌های قرآنی بهترین عملکرد را داشته‌اند نیز تجلیل خواهد شد.

اجرای گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله (ص) بخش دیگری از برنامه‌های مراسم افتتاحیه این مسابقات است. در ادامه و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، مسابقات از صبح چهارشنبه ۲۲ تیرماه آغاز می‌شود و روز پنجشنبه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

این دوره از مسابقات قرآن بسیج با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

مرحله شهرستانی مسابقات بسیج اسفندماه سال قبل با حضور بالغ بر ۲۰ هزار نفر برگزار شد، پس از آن برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی رقابت خود را برگزار کردند و بالغ بر دو هزار نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

مرحله کشوری نیز طی دو مرحله‌ای طراحی شده که مرحله اول مربوط به ارزیابی مجازی شرکت‌کنندگان بوده و طی هفته‌های گذشته برگزار شد، در ادامه ۲۰۰ نفر از مرحله ارزیابی مجازی به مرحله حضوری این مسابقات راه پیدا کرده‌اند.

مسابقات قرآن بسیج امسال در بخش‌های انفرادی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود.

نشست خبری تشریح جزئیات این رویداد نیز روز ۱۵ تیرماه با حضور معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برپا شد.

کد خبر 5536087 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید پرویزی سپاه سازمان بسیج سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرآن قرآن دعای عرفه عید غدیر خم نماز عید قربان عید سعید قربان حج تمتع کتاب کربلا حوزه علمیه قرآن کریم صحرای عرفات سیره اهل بیت ع شیعه امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن