Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید هژبری روز سه شنبه در نشست کمیته زیرساخت اربعین گفت: تلاش ما بر این است که زیرساخت‌های اربعین در استان به ویژه در مرز بین‌المللی مهران هر چه بیشتر و بهتر تکمیل شود.

وی، یکی از مهمترین زیرساخت‌ها را مسیرهای ارتباطی منتهی به این مرز و چهار بانده کردن آنها دانست و افزود: شهر مهران از این نظر که مرز بین‌المللی استان ایلام در آن قرار گرفته و محل تردد زوار عتبات عالیات است، اهمیت پرداختن به زیرساخت‌های آن را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: تکمیل زیرساخت‌ها در استان به عنوان اولویت اول استان بوده و اقدامات خوبی در خصوص چهار خطه کردن مسیر حمیل به شباب انجام و در دستور کار قرارگاه خاتم قرار گرفته است.

هژبری، خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های زیر ساختی و بهره‌برداری از آنها در اربعین شد و تاکید کرد: اربعین به عنوان دریچه توسعه استان یک رویداد فرهنگی اجتماعی و اقتصادی است و در دراز مدت موجب تحول در توسعه استان خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها بیانگر این است که اربعین جاری با حداکثر ازدحام جمعیت برگزار خواهد شد لذا تمام دستگاه‌های اجرایی متعهد به اولویت بخشیدن به پروژه‌های اربعین هستند.

معاون استاندار ایلام، اجرای چهار خط کردن مسیر ایلام به مهران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تعریض مسیر کنجانچم به رضاآباد اولویت اصلی استان‌های معین است.

در این نشست پروژه‌های ساختمان فرماندهی اربعین، روگذر ورودی مهران، تامین شبکه برق پایدار و روشنایی حدفاصل پاسگاه بهرام آباد تا پایانه مرزی، خط انتقال فاضلاب و سایه‌بان‌های مسیر اربعین مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت