Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری با برنامه‌ریزی دقیق دولت سیزدهم برای پویایی آموزشی برای دانش آموزان در تابستان بدون هیچ‌گونه هزینه‌کردی از سوی خانواده‌ها در استان تهران اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، آئین آغازین طرح تعمیق و تثبیت یادگیری صبح امروز در مدرسه دخترانه نرجس شریف آباد به صورت پایلوت در استان تهران با هدف افزایش یادگیری دانش‌آموزان و آغاز سال تحصیلی ویژه برای رفع خلأ آموزشی در 2 سال شیوع کرونا در پاکدشت با حضور کاظمی معاون آموزش متوسط وزیر آموزش و پرورش، بهرامی مدیرکل مدارس شهرستانهای استان تهران کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آئین آغازین طرح تعمیق و تثبیت یادگیری اظهار داشت: این طرح در راستای یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان با هدف بهبود فرآیند آموزش سال تحصیلی آینده، جبران نارسایی‌ها و کاستی‌های درسی و تعمیق یادگیری دانش آموزان، افزایش نرخ فارغ التحصیلی و کاهش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان، کاهش فاصله آموزشی دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار با سایر مناطق در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی اجرا شد.

وی با اشاره به هزینه‌های گزاف که باعث نگرانی خانواده‌های دانش آموزان می‌شود افزود: هزینه این طرح توسط دولت سیزدهم تامین می‌شود و هیچ هزینه برای خانواده‌ها نخواهد داشت.

محسن اردستانی فرماندار پاکدشت در این مراسم با اشاره به جایگاه آموزشی پاکدشت در استان تهران اظهارداشت: شهرستان پاکدشت با پیشینه عظیم کشاورزی و صنعتی با حرکت همین دانش آموزان که با طی مراحل تحصیلی خود در مراجع بالای علمی در آینده به گردش در می‌آید همانگونه اکنون نیز با دانش آموزان دیروز در حال پویش و شکوفایی است.

انتقاد وزیر آموزش و پرورش به مدارس کانکسی و سنگی خشکه‌چین/ 9 هزار معلم به جمع معلمان عشایر افزوده می‌شودمدیرکل آموزش‌ و پرورش اصفهان: نشاط جامعه در پی شادابی معلمان حاصل می‌شودمدارس نسل سوم مقدمه‌ای برای بهبود وضعیت اشتغال / همه مدارس باید به سمت آموزش ترکیبی بروند

وی افزود: اکنون با توجه به رشد جمعیتی پاکدشت 50 مدسه در شهرستان کم است اما این کمبودها با وجود 80 درصد مدرسه فرسوده در پاکدشت مسئولان شهرستانی را بسیار نگران می‌کند.

فرماندار پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 21 مدرسه به جمع مدارس شهرستان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری آموزش و پرورش استان تهران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح دوشنبه در در کارگاه آموزشی رابطان طرح داناب در اردبیل با تاکید بر اینکه همه ما باید سفیر نجات آب در استان باشیم، اظهار کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه دانش آموزان را به سمتی هدایت کنیم که در کنار مسایل آموزشی نسبت به کمبود آب حساس باشند، تصریح کرد: شناخت مهمترین پایه حرکت است و در موضوع آب بحث شناخت و آموزش اهمیت موضوع، در اولویت است.

مشکی آموزش های کیفی در بحث آب را یادآور شد و بیان کرد: از مدیران و دبیران مجری طرح داناب درخواست داریم تا با برنامه ریزی، اکثریت دانش آموزان مدارس را با موضوع کمبود آب و چگونگی صرفه جویی آن آشنا کنند.

وی گفت: با اجرای پویش و اطلاع رسانی ها، استفاده از پوسترها و وسایل آموزشی، امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی از پوستر مفهومی طرح داناب رونمایی شد و کارشناسان و متخصصان شرکت آب منطقه ای استان، به ارائه مباحث آموزشی و تبیینی پیرامون طرح داناب پرداخته و به سوالات حاضران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح داناب در استان اردبیل با همکاری شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش و مشاوره اجرایی جهاد دانشگاهی استان اردبیل اجرایی می شود.

کد خبر 6097952

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست