Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:28:57 GMT

فصل تازه فوتبالی علی علیپور با ژیل ویسنته (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۷۸۸۰

فصل تازه فوتبالی علی علیپور با ژیل ویسنته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که خیلی زود تکلیفش برای فصل آینده مشخص و درگیر شایعات و اخبار نقل و انتقالاتی نشد، علی علیپور بود‌. او با پایان قراردادش با ماریتیمو راهی ژیل ویسنته شد تا تجربه تازه‌ای در فوتبال پرتغال به دست بیاورد.

این مهاجم که در آستانه ۲۷ سالگی قرار دارد تمام افتخارات ممکن در لیگ ایران را با پرسپولیس به دست آورده و سابقه حضور در فینال آسیا را نیز دارد و حالا در اندیشه درخشش بیشتر در فوتبال پرتغال و به دنبال آن حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات ژیل ویسنته در روزهای اخیر آغاز شده و علیپور یکی از بازیکنان پرتلاش تمرینات این تیم بوده. او می‌کوشد فصل سخت بدنسازی را به خوبی پشت سر بگذارد و همچنین در بازی‌های تدارکاتی موثر باشد.

علیپور در جریان بازی دوستانه ژیل ویسنته با ویتوریا گل اول تیمش را به ثمر رساند و یاران علیپور پنج بر یک برنده نخستین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود شدند.

این مهاجم که در اردوی آخر ایران هم توسط دراگان اسکوچیچ دعوت شده بود تلاش می‌کند به قدری آماده باشد که تغییر و تحولات نیمکت تیم ملی هم باعث دور شدن او از اسکواد تیم ملی نشود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم