Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: چهارمین جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران با حضور هزار و ۵۸۰ ورزشکار به میزبانی شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، صبح امروز چهارمین جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران با حضور هزار و 580 ورزشکار به میزبانی شیراز آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در آیین افتتاح جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عنوان امام رئوف در شیراز در حال برگزاری است، اظهارداشت: این رویداد بزرگ این فرصت را به سپاه فجر فارس داد تا سعادت و افتخار میزبانی ورزشکاران خانواده سپاه را از سراسر کشور داشته باشد. 

وی گفت: این جشنواره با حضور هزار و 580 ورزشکار و 300 نفر عوامل اجرایی از جمله داور و مربی در سومین حرم اهل بیت درحال برگزاری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه 24کمیته اجرایی در بخش‌های مختلف مسئولیت اجرای این جشنواره را بر عهده دارند، ادامه داد: فرزندان پاسدار در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

استاندار فارس نیز در این آیین با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که میزبان ورزشکارانی از سراسر کشور در استان ورزش‌پرور فارس هستیم، اظهار داشت: وظیفه ورزشکاران، نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است و در این راه مدیران هم با همت به خرج دادن، هزینه کردن، داشتن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری وظیفه حمایت از آنان را دارند.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار، نه تنها در عرصه ورزش، بلکه برای همه اقشار جامعه، تصریح کرد: وقتی جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور و وطنش قهرمان می‌شود، کمک می‌کند که نشاط و انگیزه بیشتری در سایر جوانان هم ایجاد شود.

ایمانیه با اعتقاد به اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است،گفت: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند تا بتوانند جامعه جوان را به مسیری مستقیم هدایت کنند.

انتهای پیام/424/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان

استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.

ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است