Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دکتر جواد صدیقی لیقوان به عنوان سرپرست معاونت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛طی حکمی از سوی دکتر اصغر عابدزاده، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، دکتر جواد صدیقی لیقوان به عنوان سرپرست معاونت علمی واحد استانی آذربایجان شرقی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر جواد صدیقی لیقوان


سلام علیکم

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب­عالی به موجب این حکم با حفظ مسئولیت در اداره روابط عمومی به عنوان " سرپرست معاونت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی" به مدت سه ماه از تاریخ 1401/04/020 منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره مندی از توانمندی ها و سرمایه های دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را در راستای انجام وظایف محوله مصروف نموده و در جهت نیل به اهداف مقدس دانشگاه موفق و موید باشید.

دکتر اصغر عابدزاده

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه علمی و کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی سرپرست معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده