Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره ملی «رسانش» گفت: شگفتانه رسانش برای رتبه‌های برتر چهارمین دوره، در راه است و رتبه‌های برتر با دعوت در یک رویداد ملی حضوری شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدصالح جباری دبیر جشنواره ملی «رسانش» با اشاره به برگزاری جشنواره دانش‌آموزی «رسانش» اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی با عنوان «رسانش» و با شعار «رسانش؛ خیزش هوشمندانه نوجوان در دنیای رسانه» ویژه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر جشنواره ملی «رسانش» هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و پرورش استعداد‌های دانش‌آموزی دانست و افزود: به کارگیری استعداد‌های دانش‌آموزان در حوزه رسانه، فعال کردن و استفاده از انواع رسانه‌های موثر، مفید و جذاب دانش‌آموزی در مدارس، تأسیس یک رسانه با کیفیت و دارای ضریب نفوذ بالا برای مخاطب دانش‌آموز در سطح دانش‌آموزی و شناسایی و معرفی افراد مستعد و علاقه‌مند به رسانه‌های فعال و انقلابی کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.


وی به قالب‌های جشنواره اشاره و بیان کرد: جشنواره در مقطع متوسطه اول شامل نشریات مکتوب (تک‌برگی، مجلد)، روزنامه دیواری و قطعات صوتی (رادیو مدرسه، پادکست) برگزار شد.


جباری ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره دوم آثار خود را در ۴ بخش رسانه‌های مکتوب، صوتی، تصویری و فضای مجازی و در رشته‌های مختلفی مانند نشریات مکتوب، نشریات الکترونیک، اینفوگرافی، روزنامه دیواری، قطعات صوتی، سایت و کانال و فیلم و مستند تولید کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.


وی گفت: اولین رسالت «رسانش» ایجاد محملی برای ورود دانش‌آموزان به فضای رسانه‌ای است و به نظر می‌رسد جشنواره گام‌های خود را در این زمینه محکم و با موفقیت برداشته است.


دبیر جشنواره ملی «رسانش» افزود: با وجود مشکل کرونا و عدم حضور دانش‌آموزان در بخشی از سالتحصیلی در مدارس، اما در بخش‌های مختلف جشنواره، بیش از ۲۴ هزار اثر توسط دانش‌آموزان تولید شده که هم کار داوری را مشکل کرد و هم از طرفی باعث امید دوچندان ما برای ادامه کار شد.


جباری خاطرنشان کرد: شگفتانه رسانش برای رتبه‌های برتر چهارمین دوره، در راه است و رتبه‌های برتر با دعوت در یک رویداد ملی حضوری شرکت خواهند کرد.


وی ضمن تشریح برنامه‌های رویداد ملی گفت: در این رویداد دانش‌آموزان ضمن بازدید از امکان رسانه‌ای مانند چاپخانه، شبکه‌های تلویزیونی، شهرک سینمایی، موزه عکاسی و... با فعالان رسانه‌ای کشور به گپ‌وگفت می‌پردازند.


دبیر جشنواره ملی «رسانش» گفت: در این رویداد ضمن ارائه مشاوره‌ها و آموزش‌های تخصصی به رتبه‌های برتر، آنان با تولید یک محصول رسانه‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و رسانش به عنوان یک شتاب‌دهنده از برتر‌ها برای تولید آثار جذاب در طول یکسال حمایت خواهد کرد.


گفتنی است در سال تحصیلی قبل و طی سومین دوره جشنواره رسانش ۱۵ هزار اثر به جشنواره ارسال شد که امسال با استقبال جدی‌تر دانش آموزان حدود ۱۰ هزار اثر به این تعداد افزوده شده است.


لازم به ذکر است «رسانش» تنها جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی در کشور است که پذیرش آثار به صورت گروهی است و به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسانش جشنواره ملی کرونا دبیر جشنواره ملی رتبه های برتر دانش آموزان دانش آموزی رسانه ای هزار اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان