Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برگزاری نشست منطقه‌ای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان‌های شمالغرب کشور در ۲۲ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر، ضمن اشاره به میزبانی شورای هماهنگی مدیران بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب وبرق استان آذربایجان غربی در برگزاری این نشست،عنوان کرد: در راستای افزایش آمادگی مدیریتی شرکت های تابعه وزارت نیرو در شرایط بحرانی، نشست منطقه‌ای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه شمالغرب کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: این نشست یک روزه بمنظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی وانسجام بخشی و مدیریت شرایط اضطرار در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکتهای زیر مجموعه صنعت آب و برق استانهای شمالغرب کشور با ابلاغ دفتر مرکزی مدیریت بحران وپدافند غیرعامل وزارت نیرو، با مشارکت صنعت آب و برق ۶ استان به میزبانی شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو در شهرستان تکاب آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این نشست، تمامی مدیران دفاتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل صنعت آب و برق ازاستانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان،زنجان و آذربایجان غربی حضورداشته و به منظور آمادگی جهت مقابله با بحران های احتمالی توان سنجی و ارزیابی خواهند شد.

وی اضافه کرد: مهم ترین محور نشست منطقه‌ای مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شمالغرب کشور پیرامون تحلیل حوادث و رویدادهای طبیعی و انسانی و بررسی نتایج موضوعات مطرح شده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آذربایجان غربی شمالغرب کشور صنعت آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با برنامه «پیگیری» گفت: سازمان هواشناسی برای استان‌های غربی و جنوب غربی کشور از امروز تا روز جمعه هشدار سطح نارنجی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب را صادر کرده است.

­این مقام مسئول با بیان اینکه بارش‌ها از امروز در استان‌های غربی و جنوب غربی آغاز شده است، افزود: بارش‌ها فردا در ۴ استان (بخش جنوب شرقی استان خوزستان، بخش شرقی و شمالی استان بوشهر و استان‌های کهگیلویه بویراحمد و چهارمحال و بختیاری) متمرکز می‌شود و روز پربارشی را در این استان‌ها خواهیم داشت و بارش در بقیه استان‌ها معمولی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­معاون سازمان مدیریت بحران گفت: باتوجه به اینکه به احتمال زیاد عشایر به وسایل ارتباط جمعی دسترسی نداشته باشند، افرادی را به مناطق زندگی عشایر فرستادیم تا هشدار‌های لازم را به آنها بدهند.

­ظفری با اشاره به اینکه احتمال رعدوبرق و بارش تگرگ در مناطق مرتفع وجود دارد، افزود: به عشایر و روستاییان هشدار دادیم که مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به محصولات کشاورزی آسیبی وارد نشود.

­این مقام مسئول گفت: اگر بارش‌ها به قدری زیاد باشد که نیاز به مسدود کردن مسیر‌ها و هدایت اجباری رانندگان باشد، از مردم می‌خواهیم تا با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام