Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر ارتباطات مردمی یزدی خواه، علی یزدی خواه با بیان این خبر اعلام کرد: در راستای برخورد با این معضل پیگیری‌ها و مذاکراتی با شهرداری تهران انجام و مقرر شده در مجتمع پردازش زباله آرادکوه محل‌هایی به مراکز تفکیک زباله اختصاص یابد تا مراکز غیرمجاز روستاهای اطراف به مرکز آرادکوه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت آرادکوه به عنوان مرکز انتقال پسماند شهر تهران در بخش کهریزک شهرستان ری قرار دارد و طی سال های گذشته افرادی با جمع آوری ضایعات و فروش آن در شهرهای کهریزک و باقرشهر، موجب نارضایتی مردم شده اند.

مشکلات حق آبه کشاورزان شهرستان ری

وی با اشاره به مشکلات حق آبه کشاورزان شهرستان ری یادآورشد: بیش از ۴۰ سال است که تصفیه آب در شهرری انجام و به شهرستان‌های مجاور از جمله پاکدشت و ورامین فرستاده می‌شود.

یزدی خواه اظهارداشت: با پیگیری‌های انجام گرفته در این زمینه و طی جلسات متعدد ثابت کردیم که ۱۱۱ میلیون مترمکعب آب از تصفیه‌خانه باید به ری اختصاص یابد که این میزان، جدا از آب قنوات و کانال‌ سرخه‌حصار است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنابود حق‌آبه ری از ۱۲ تصفیه خانه محقق شود که در همین زمینه تقاضای تحقق این سهمیه از سه تصفیه خانه‌ فیروزبهرام، اسلامشهر و ری را ارائه کردیم و در زمینه جانمایی دریچه‌های برداشت نیز طی جلسات متعدد برنامه‌ریزی‌ شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: شهرک نوآوری کشاورزی در انبارهای متروکه چای در دستور کار است و ضمن حضور وزرای پیشین و فعلی کشاورزی زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان در این منطقه فراهم شد که در این زمینه نیز معاون علمی رئیس جمهور در منطقه حضور یافت و از ظرفیت موجود بازدید به عمل آورد.

پروژه انتقال آب شرب به بخش فشافویه در حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

یزدی‌خواه به پیگیری انجام شده برای پروژه‌های انتقال آب در شهرستان ری اشاره و اضافه کرد: پروژه انتقال آب شرب به بخش فشافویه در حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در همین زمینه پیگیری های لازم به صورت مکتوب با وزیر مربوطه و رئیس جمهور انجام شده که نیاز به پیگیری بیشتر خواهد داشت.

وی با اشاره به پیگیری مسقف سازی کانال آب ری - ورامین خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای تهران به دنبال ایفای سهم مالی شهرستان است تا اجرای پروژه و طبق صحبت‌های انجام شده تا پایان تابستان آب کانال ری – ورامین به مسیر لوله با قطر ۳ متر منتقل خواهد شد که این پروژه توسط بخش خصوصی در دست اجرا و پیگیری های لازم برای رفع معارضان در دست انجام است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارداشت: در زمینه مسقف سازی کانال از سوی ادارات و دستگاه‌ها نه عقب نشینی صورت گرفته و نه پشیمان شدند و موضوع کانال به جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد تحقق این مطالبه باشیم.  

یزدی خواه با اشاره به موضوع بافت فرسوده حاجی‌آباد اعلام کرد: محله حاجی‌آباد معضلی ۶۰ ساله است که پیگیری مجوزهای طرح هادی و الحاق به بافت آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حال انجام است و بخشی از اقدامات انتقال ساکنان آن انجام شده و برطرف سازی آن نیاز به زمان دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرستان ری شرکت آب منطقه ای تهران شهرداری تهران سید علی یزدی خواه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان ری شرکت آب منطقه ای تهران مجلس شورای اسلامی شهرستان ری شرکت آب منطقه ای تهران شهرداری تهران شهرستان ری یزدی خواه انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد

جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۷۸ تاکنون به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه نشده است و با توجه به شاخص‌های جمعیت و پراکندگی در حوزه جغرافیایی یک نابرابری در حوزه‌های انتخابیه ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: ۵ طرح در مجلس یازدهم در این زمینه به کمیسیون رسید و در هم ادغام که در نهایت مقرر شد با توجه به اینکه ۲۴ سال است نماینده‌ای به تعداد نمایندگان مجلس شورای اضافه نشده، ۴۰ نفر نماینده به تعداد کلی نمایندگان مجلس اضافه شوند ونهایتا باید ۲۰ نفر متعلق به حوزه‌های جدید و مستقل و ۲۰ نفر هم به حوزه فعلی افزوده شوند. 

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق این قانون باید در استان یزد در حوزه یزد، اشکذر و زارچ یک نماینده و در حوزه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست یک نماینده دیگر اضافه می‌شدند که شاخص ما محرومیت، جمعیت و بحث‌های امنیتی و ... بود که براساس اصل ۶۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ بود. در سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب مطرح کردند "تعیین حوزه‌های انتخابیه بر اساس جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر به گونه‌ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و شناخت مردم از نامزد‌ها فراهم گردد یک اصل است.

جوکار خاطرنشان کرد: تعیین حوزه انتخابیه بر مبنای جمعیت و مقتضیات مطرح بود و نکته اساسی اینکه خیلی از حوزه‌ها سهمی در این مقوله نداشتند و براساس این شاخص‌ها نماینده‌ای به آنها تعلق نمی‌گرفت و قرار شد کلیات مطرح شود که کلیات رای نیاورد و دولت هم مخالفت کرد و اصل ۷۵ که هزینه برای دولت دارد را د ر این زمینه مطرح کردند و این طرح مصوب نشد؛ و‌ی ابراز امیدواری کرد: در مجلس دوازدهم این طرح مطرح و این بی عدالتی‌ها رفع شود. 

نمایندگان مجلس با ۹۴ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع، با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت