Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:59:12 GMT

استان البرز، مهد قهرمانان و پهلوانان است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۹۸۳۳

استان البرز، مهد قهرمانان و پهلوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در مراسم رونمایی از پیراهن‌های تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز و در جمع ورزشکاران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، البرز را استان ظرفیت‌های بالقوه و نفهته و مملو از استعداد دانست و گفت: هنر مسؤولین و کسانی که دل در گرو این استان دارند این است که این ظرفیت ها را به فعلیت برسانند تا استان البرز به جایگاهی که شایسته آن است برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: استان البرز، مهد قهرمانان و پهلوانان بزرگ است و همه ما باید نسبت به قهرمان پروری اهتمام ورزیم و تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران همه رشته ها که نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارند، به کار گیریم. فلسفه وجودی باشگاه های مقاومت، خدمت و کمک به مردم، استعدادیابی و کمک به پرورش استعدادها به ویژه استعدادهای پایه است. در سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج که به تایید مقام معظم رهبری رسیده نیز به گسترش باشگاه های مقاومت توصیه شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه اخلاق، ایمان، اعتقاد، تقوا، مردانگی، فتوت و جوانمردی سر لوحه امور همه ورزش دوستان و ورزشکاران در این باشگاه است‌، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم برای پرورش قهرمانان خوب در حوزه ورزش و تبدیل آن ها به الگویی برای سایر جوانان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنیم تا این الگوها به خدمت در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان بپردازند. در این صورت است که به رسالت اصلی خود که در بسیج برای ما ترسیم شده دست خواهیم یافت. 

حیدرنیا بیان کرد: هدف گذاری برای افزودن رشته‌های دیگر به مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان البرز در سنوات آینده با مساعدت و همکاری سپاه پاسداران و ستادکل نیروهای مسلح صورت گرفته است. با افتخار اعلام می کنم که دو رشته فوتسال و کشتی از استان البرز در لیگ برتر شرکت می کنند. ما و همه مربیان در تمامی رشته‌ها تلاش می کنیم به رسالتی که در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بر عهده سپاه و بسیج است دست یابیم تا این باشگاه روزی در بالاترین سطوح بین المللی صاحب رتبه شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشکار استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • هشدار نارنجی برای استان‌های غربی و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی | ویدئو
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز