Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز ۲۱ تیر ماه، راهپیمایی روز ملی «عفاف و حجاب» و جشن «بزرگ بانوی عفیف»، پیش از ظهر روز سه شنبه با حضور بانوان فاطمی، کودکان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی و با همخوانی سرود سلام فرمانده در فریدن برگزار شد.

در این مراسم بانوان در حالی که دست در دست کودکان خود داشتند، مسیر شهرداری تا گلزا ر شهدای شهرستان را با پای پیاده طی کرده و بار دیگر با حضور خود در این همایش با آرمان‌های شهدا و وصیت آنها در ارتباط با حفظ حجاب تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان شهرستان فریدن با به تصویر کشیدن حجاب فاطمی خود در چشم دوربین‌ها، به دنیا نشان دادند که رهروی راه حضرت فاطمه (س) و از منتظران واقعی امام زمان (عج) هستند.

در این مراسم نسل امام زمانی‌ها با همخوانی سرود «سلام فرمانده» ارادات خود را به عنوان «منتظران کوچک ظهور» به حضرت مهدی (عج) ابراز کردند.

کد خبر 5536513

منبع: مهر

کلیدواژه: اجتماع سلام فرمانده عفاف و حجاب حجاب و عفاف عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف اردبیل خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد