Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه نظرات خود را درباره حمایت بی قید و شرط از خودرو سازی، خرید توییتر توسط ایلان ماسک، رمز ریال، مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، احیای دریاچه ارومیه و کاهش اختیارات بورس بیان کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در حساب توییتری خود نوشت: چرا با در نظر گرفتن سقف دلاری پایین در کنار تعرفه بالا، عملا یک خودروی اقتصادی را به یک خودروی لاکچری تبدیل می‌کنید؟!

وی اضافه کرد: ۵۰ سال حمایت بی قید و شرط از خودروسازان کافیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا فرصت است، در راستای جلب رضایت و افزایش اعتماد و امید، سقف دلاری و تعرفه واردات را به نفع مردم اصلاح کنید!

سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران هم در توییتی عنوان کرد: امروز که دولت تمام تلاش خود را مصروف حل مشکلات تورم و رکود کرده، هرگونه تظاهر به هنجارشکنی و آسیب اجتماعی و رذیلت اخلاقی چراغ سبز دادن به اسرائیل و آمریکا است.

زهرا شیخی ‏‏‏‏‏‏نماینده مردم اصفهان نیز با هشتگ هویت زنانه، توییت کرد: زنان از کودکی با مفاهیم و مصادیق حجاب آشنا می شوند و خانواده اولین و مهمترین نهاد تبیین مسئله حجاب است.

وی در توییت دیگری با همین هشتگ نوشت: حجاب مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه متعالی اسلام است و خدای متعال این فلسفه را برای صیانت از گوهر زن در مقابل نگاه های ناپاک وضع کرده است. اما علاوه بر این واجب الهی و حتی بیش از آن باید بر پوشش نگاه مردان و رعایت حدود الهی از سوی آنان تاکید کرد.

همچنین مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در حساب مجازی خود نوشت: ایلان‌ماسک، شخصیت مرموزی‌ست و دوسه قدم از بقیه اکوسیستم جلوتر است، شاید شاید شاید این حرکت اخیر وی تاکتیکی برای کاهش قیمت باشد و احتمالا در نهایت توئیتر را می‌خرد؟ یا او به دنبال شیرین کاری تبلیغاتی برای برند خود است؟

بهروز محبی نجم آبادی ‏‏‏‏نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد هم در توییتر عنوان کرد: بعد از درخشش سلام فرمانده در جهان اسلام، پویا نمایی پسر دلفینی در روسیه درخشید. هنر مردمی و ابداعی و برخاسته از اندیشه ایرانی اسلامی بزودی هنر دروغپرداز سیاه نمای ضد ملی را به زباله دان تاریخ خواهد برد. تمدن اسلامی ایرانی بزودی چهره جذاب خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

محمد حسن آصفری ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب نیز با هشتگ رمز ریال، توییت کرد: تصمیم به تغییر بنیادین نوع پول و تبدیل آن به ماهیتی دیجیتال و هوشمند با عنوان رمز ریال علاوه بر مغایرت با اصول قانون اساسی و شرع مبین اسلام، در حیطه اختیارات شورای عالی پول و اعتبار نمی‌باشد.

وی در این توییت افزود: با توجه به شواهد و مستندات در خصوص مخاطرات بالقوه امنیت ملی هیچ استدلالی برای اجرای این امر غیر قانونی پذیرفته نیست.

همچنین مهرداد ویس‌کرمی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم خرم آباد و چگنی در حساب توییتری خود نوشت: به گفته آقای دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، معنای  عدم ابلاغ مصوبه کنکوری جدید شورای انقلاب فرهنگی تا  تاریخ ۱۴۰۱٫۴٫۱۵ توسط رئیس جمهور محترم این است که: «مصوبه جدید کنکوری در کنکور ۱۴۰۲ اجرایی نخواهد شد.»

مهدی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان میانه هم در توییتی عنوان کرد: با بی تدبیری های مسئولین گذشته و با صرف هزینه های میلیاردی به نام احیای دریاچه ارومیه اما متاسفانه نگین آبی ایران، اکنون بحرانی‌ترین روزهای خود را می گذراند ضمن تذکر جدی به مسئولین ذیربط مجدانه می خواهم با تمام توان اقدام عملی موثر جهت نجات آن به عمل آورند.

روح الله متفکرآزاد نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو نیز توییت کرد: موضوع دریاچه ارومیه نه قومی، نه امنیتی و نه سیاسی است؛ بلکه با یک مسئله زیست محیطی و به مخاطره افتادن حیات ۱۴ میلیون انسان رو به رو هستیم.

امروز همچنین علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد نوشت: کارت زرد مجلس یازدهم به وزیر کشاورزی نشان داد معیشت مردم، حمایت از تولید و مبارزه با فساد از اولویت های نمایندگان مردم است.

علی خضریان نماینده مردم تهران هم در توییتر عنوان کرد: در یادداشتی با عنوان «قانون‌دانان قانون‌شکن» در روزنامه اعتماد با تاکید بر ضرورت تقویت سطح دسترسی عمومی به خدمات حقوقی و الغای انحصار از طریق حذف قاعده غلط و منسوخ ظرفیت‌گذاری در قانون «تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ وکار»، به تفسیر به رای قانون از سوی متولیان صنف وکالت پاسخ داده شد.

محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء نیز توییت کرد: هر تصمیمی در حوزه بورس کالا باید از مسیر کمیسیون تخصصی و ارکان مرتبط و با نظر کارشناسی در قالب اصلاح قانون بازار سرمایه صورت گیرد. کاهش اختیارات بورس کالا به معنی قیمت گذاری دستوری، تضعیف تولید و بازارسرمایه و تقویت دلالان و محتکران است. مجلس حامی تولید و ۵۰ میلیون سهامدار است.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، سید مصطفی میرسلیم ، شهر تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سید مصطفی میرسلیم شهر تهران نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد


به گزارش تابناک به نقل از شینهوا، شرکت Beijing Xinzhida Neurotechnology، یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) به نام Neucyber ساخته و آن را روی یک میمون آزمایش کرده است. این تراشه به میمون اجازه می‌دهد بازویی رباتیک را تنها با افکار خود کنترل کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این فناوری به طور مستقل توسعه یافته است و اولین «BCI تهاجمی با عملکرد بالا» در چین محسوب می‌شود.

 
نه دانشمندان و نه شینهوا به استارتاپ ایلان ماسک اشاره‌ای نکرده‌اند، اما رونمایی از محصول جدید در انجمن سالانه‌ی Zhongguancun در پکن، هدف چین برای رقابت با نورالینک را برجسته می‌کند.

وزارت صنعت و فناوری چین سال گذشته BCI را به عنوان یک «فناوری نوظهور پیشرفته» طبقه‌بندی کرد. شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی Neucyber هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است.

دیگر خبرها

  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد