Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سرهنگ «هادی افراسیابی»افزود : هفته گذشته تماس‌هایی با مرکز پلیس درباره چندین سرقت خشن و به عنف احشام خمین دریافت شده بود.


وی ادامه داد: کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرقت ها و گفتگو با مال باختگان مشخصات خودرو و سارقان را به دست آوردند و این مشخصات در اختیار پلیس برای توقف و دستگیری سارقان  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ افراسیابی توضیح داد: روز گذشته طی تماس مردمی با پلیس حضور خودرو سارقان در سطح شهرستان گزارش شد.

فرمانده انتطامی خمین گفت: نیروهای پلیس به محورهای مواصلاتی که خودروی سارقان از آن محور وارد شهرستان شدند، اعزام شد.

وی افزود: پس از مشاهده خودرو در یکی از محورهای فرعی خمین با هماهنگی مقام قضایی، خودروی سارقان که قصد فرار داشت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.



پلیس به منظور توقف و دستگیری سارقان از سلاح گرم استفاده می‌کند


سرهنگ افراسیابی اظهار داشت: این خودرو به هشدارهای پلیس توجهی نکرد و در مسیر با مانع برخورد کرد.

وی تصریح کرد: ۲ جوان سرنشین به قصد فرار از خودرو پیاده شدند و یک نفر از آنها با سلاح گرم پلیس را تهدید کرد.

سرهنگ افراسیابی تاکید کرد: پلیس به منظور توقف و دستگیری سارقان از سلاح گرم استفاده می‌کند و یکی از سارقان کشته می شود.

وی بیان کرد: خودرو فاقد پلاک و از یکی استان های همجوار سرقت شده بود و داخل خودرو اموال سرقتی پیدا شد.

فرمانده انتظامی خمین گفت: این سارقان سوژه های سرقت را از بین احشام داران نوجوان و کهنسال پیدا می‌کردند و با ضرب و جرح و بستن دست‌ها و پاها احشام را سرقت می کردند.

  هرگونه تعرض به جان، مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس است


به گزارش صدای ایران،سرهنگ افراسیابی خاطرنشان کرد: هرگونه تعرض به جان، مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که این خط قرمزها را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سارق گوسفندان پلیس خمین تیراندازی سرهنگ افراسیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد