Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@02:22:09 GMT

تقدیر از اثر خلاق پسر دلفینی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۰۳۲۶

تقدیر از اثر خلاق پسر دلفینی

رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در پی موفقیت های انیمیشن ایران‌ساخت «پسر دلفینی»، به سازندگان آن تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، پرویز کرمی در پیامی خطاب به محمدامین همدانی مدیرعامل شرکت انیمیشن اسکای فریم و تهیه کننده انیمیشن «پسر دلفینی» که به تازگی فروش چشمگیری در سینماهای روسیه به دست آورده است، این موفقیت را تبریک و از تلاش های جوانان خلاق ایرانی، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:

«جلوداری جوانان، جانمایه‌ی جهش در جهان است. خلاقیت، خستگی نمی‌شناسد. نوآوری، نویدگر سربلندی‌ست. و این خستگی‌ناپذیری و سربلندی، تماماً در تسخیر جوانان باهمت و باورمند است. صنایع خلاق، حدیث ایمان و خودباوری است؛ از نوع «ما می‌توانیم». موفقیت چشمگیر انیمیشن «پسر دلفینی» نیز، حکایتگر همان حدیث است.

 آثار خلاقانه ایرانی در حوزه فرهنگی، تولیداتی‌ست که با تکیه بر منابع بی‌زوال دانش و خلاقیت انسانی، قابلیت عرضه در پهنه گیتی و تراز بین‎المللی را دارد. «پسر دلفینی» یک ایران‌ساخت تمام‌عیار است. دلیلی بی بدیل از این حقیقت که خلاقیت و نوآوری، ارزنده و ارزآور است؛ و ارزش‌آفرین.

اکنون برای تحقق چشم‌انداز ایران آباد و امن، سرمایه‌ای نفیس‌تر از فرش و قیمتی‌تر از زعفران در دامان وطن داریم؛ جوهر خلاقیت و گوهر فناوری. در مسلک مسافران این مسیر، ردّ راهتان، طریقت دگران خواهد شد.

ضمن تقدیر از همه عوامل تولید این اثر درخشان در عرصه صنعت پویانمایی کشور، امیدوارم همت و حساسیت در شبکه توزیع این صنعت خلاق نیز، سر بر آورد و این چرخه افتخار را کامل کند. چشم امید ایران به شمایان است.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن علم و فناوری فناوری تقدیر اثر توسعه صنایع خلاق کارتون پرویز کرمی ساخت ایران صنایع خلاق فناوری نرم پسر دلفینی انیمیشن جدید پسر دلفینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد!
  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد است 
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران