Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: وجود یک مجموعه ورزشی ویژه بانوان یکی از آرزوهای بانوان ورزشکار در این استان است.

محبوبه مرحمتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه خراسان شمالی در حوزه فضاهای ورزشی مختص بانوان با کمبود جدی و شدیدی مواجه است.

وی افزود: یکی از نیازهای ضروری بانوان ورزشکار در این استان نیز وجود یک مجموعه ورزشی ویژه است تا آن ها بتوانند ورزش های تخصصی را در این مکان ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحمتی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از رشته های ورزشی در این استان وجود دارند که بانوان در آن ها مدال آور هستند اما مکانی برای تمرین آن ها وجود ندارد.

وی اظهار کرد: به عنوان مثال در رشته های اسکواش و کنگ فو بانوان این استان مدال آور هستند اما مکان ورزشی مختص برای آن ها وجود ندارد و آن ها مجبور هستند در سالن های ورزشی دیگر استفاده کنند و یا اینکه سالن هایی را از بخش خصوصی اجاره کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر در این استان برای ۲۰ رشته ورزشی برای بانوان سالن ورزشی مناسب وجود ندارد.

وی تاکید کرد: از آنجاییکه بیشتر ورزشکاران بانو در مرکز استان فعالیت می کنند، کمبود در بجنورد بیشتر به چشم می خورد.

گفتنی است به علت نبود سالن ورزشی مختص بانوان، تقریبا سرانه ورزشی بانوان در این استان صفر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان شمالي ورزش بانوان سالن ورزشی بانوان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به شرایط تیم هاکی بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر تیم ملی تمرینات پایانی خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا پشت سر می‌گذارد و قرار است در عمان اردوی مشترکی پیش از آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص مربیان ایرانی که با  «جون کنت ول» مربی آمریکایی - چینی کار می‌کنند، اظهار داشت: خانم‌ها حسنی و خاکباز در کنار مربی خارجی حضور دارند و با تمریناتی که تیم ملی با مربی خارجی پشت سر گذاشته، باید این تیم را روی سکو ببینیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

 

رئیس فدراسیون هاکی درباره غیبت نیلوفر عبدی سرمربی سابق تیم ملی و صحبت‌هایی مبنی بر توهین به او و قهر از تیم ملی گفت: خانم عبدی با سلیقه و نظر مربی خارجی کنار تیم ملی نیست. خانم عبدی مربی ایران است، اما «جون کنت ول»، خانم حسنی را ترجیح داده است. عبدی قهر نکرده و تنها سبک کارشان با هم فرق دارد.

قدیمی در خصوص ادامه همکاری با «جون کنت ول» خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان مسابقات کاپ آسیا است که اگر در این مسابقات تیم روی سکو برود با او ادامه می‌دهیم، چون تیم ملی با خانم عبدی عنوان پنجمی آسیا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد