Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:46:11 GMT

پویش همکلاسی مهربان در بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۰۶۱۰

پویش همکلاسی مهربان در بوشهر آغاز شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از حسین معینی افزود: در قالب پویش همکلاسی مهربان فرهنگیان، خیران، سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی برای تامین لوازم التحریر ایرانی اسلامی، لباس، کیف، کفش و هزینه ثبت نام کتاب‌های درسی و دیگر ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند مناطق محروم این استان مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب یکی از مأموریت های سازمان بسیج دانش آموزی اجرای نهضت کمک های مومنانه در قالب پویش های مختلف از جمله پویش همکلاسی مهربان است که این مهم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

معینی هدف از برگزاری این پویش را بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج در حمایت از محرومان وامید آفرینی در بین دانش آموزان بی بضاعت و گسترش و تقویت نشاط و خودباوری آنان عنوان کرد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از فضای معنوی ایام پرفضیلت ماه ذی الحجه بویژه عیدهای قربان و غدیر خم تلاش می‌شود به رسم مولای متقیان، در آستانه بازگشایی مدارس کمک به دانش آموزان نیازمند سرلوحه خانواده‌های هم استانی قرار گیرد و همچون سال‌های گذشته در این پویش معنوی شرکت کنند.

مسئول سازمان  بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: پویش همکلاسی مهربان تا یکم مهرماه سال جاری ادامه دارد.

برچسب‌ها بوشهر مناطق محروم سازمان بسیج دانش آموزی پویش مشق احسان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مناطق محروم سازمان بسیج دانش آموزی بوشهر مناطق محروم سازمان بسیج دانش آموزی پویش مشق احسان دانش آموزان پویش همکلاسی مهربان بسیج دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و کودکان را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح بیشتر در مدارس و خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و خدمات جامعه سلامت اجرای می‌شود.
دکتر فرجی افزود: همکاران و کارشناسان مرکز بهداشت به مدارس مراجعه و دانش آموزان ابتدایی را معاینه می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی بیشتر به مراکز بالاتر ارجاع می‌دهند.
وی گفت: کودکان ۳ تا ۶ سال هم با مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان معاینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند