Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@20:52:48 GMT

آغاز موج هفتم همه گیری کووید-۱۹ در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۰۸۱۳

آغاز موج هفتم همه گیری کووید-۱۹ در ژاپن

ژاپن اعلام کرد که این کشور وارد موج هفتم همه گیری کووید-۱۹ شده‌ است اما هنوز به اعمال محدودیتهای کرونایی نیازی نیست.

به گزارش ایران اکونومیست، "شیگرو اومی" رئیس هیات کارشناسان کووید-۱۹ در دولت ژاپن گفت: بدون شک کشور وارد موج هفتم شیوع کروناویروس شده، اگرچه در حال حاضر نیازی به اعمال محدودیت‌های تردد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اومی، افزایش اخیر موارد ابتلا نشان دهنده ورود موج جدید کروناست و احتمالا به دلیل گسترش زیرسویه اُمیکرون موسوم به BA.۵ است که به نظر از قدرت سرایت بالاتری برخوردار است.

وی پس از دیدار با نخست‌وزیر ژاپن گفت: در صورتیکه همه افراد هر کاری که لازم است (شامل رعایت پروتکل‌های بهداشتی) انجام دهند، نیازی به اعمال محدودیت‌های تردد نیست.

به گزارش ژاپن تودی، موارد ابتلا به این بیماری در سطح کشور رو به افزایش است و روز دوشنبه در مجموع ۳۷ هزار و ۱۴۳ مورد جدید ابتلا گزارش شده که ۱۲۰ درصد نسبت به روز مشابه در هفته گذشته افزایش داشته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ژاپن ، اُمیکرون ، کرونا در جهان ، کووید 19

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ژاپن ا میکرون کرونا در جهان کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال