Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛  «جمال زارعی» با بیان اینکه عملیات تخلیه محموله کشتی حامل برنج وارداتی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن در بندر بوشهر به پایان رسیده است، افزود: پس از پهلوگیری این کشتی در اسکله بندر بوشهر، بلافاصله عملیات تخلیه محموله‌های آن آغاز شد که با تخلیه روزانه ۳ هزار و ۹۳۷ تن برنج از این کشتی به رکورد جدیدی در میزان تخلیه و بارگیری روزانه این محصول در کشور رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه با وجود گرمای هوا و شرایط نامساعد جوی، تلاش شبانه‌روزی همکاران اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در تعامل با اداره‌ کل گمرک و سازمان بنادر و دریانوردی استان، سبب شد تا تخلیه این کالا زودتر از زمان پیش‌بینی شده، انجام شود، اظهار کرد: محموله‌های بارگیری شده بر اساس برنامه حمل‌ونقل شرکت بازرگانی دولتی ایران، هر روز به انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی در سراسر کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با تأکید بر توان بالای این استان به‌عنوان یکی از مبادی اصلی ورود انواع کالاهای اساسی و ارسال آن به اقصی‌نقاط کشور، خاطرنشان کرد: میزان خرید تضمینی گندم استان از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از ۲۱ هزار تن رسیده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم