Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:14:34 GMT

آمادگی ملایر برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۱۲۶۲

آمادگی ملایر برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در تشریح برنامه‌های دهه ولایت و امامت این شهرستان از آمادگی ۶۰ مسجد و اجرای پویش «به رسم جوانمردی» خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، غدیرخم را سمبل امامت و ولایت دانست و اظهار کرد: در این واقعه نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت دارد و نقطه طلایی کاروان رسالت و طلایه دار امامت و ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی از آمادگی ۶۰ مسجد شهرستان برای برگزاری جشن های عید غدیر خم خبر داد و بیان کرد: همچنین در ۱۰ محله، کاروان های شادی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این کاروان های شادی در نقاط حاشیه شهر برپا خواهد شد، گفت: این کاروان ها با همکاری پایگاه های بسیج و گروه های مردمی با محوریت مساجد برپا می‌شود.

نجفی برپایی کاروان شادی به صورت خودرویی یا پیاده روی در روز عید غدیر را از دیگر برنامه های عید ولایت و امامت برشمرد که با همکاری هیات های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از توزیع غذای گرم به همت مساجد، گروه های جهادی و هیات های مذهبی در دهه ولایت و امامت خبر داد و مطرح کرد: این غذاها در بین خانواد های نیازمند و محله های کم برخوردار شهر توزیع خواهد شد.

نجفی برپایی ۱۴ موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات خطبه خوانی غدیر و برگزاری محافل قرآنی و ختم صلوات را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت برشمرد.

 وی همچنین از اجرای پویش «به رسم جوانمردی» خبر داد و تصریح کرد: این پویش با همراهی و همکاری اتحادیه املاک و با هدف حمایت از مستاجران، به صورت استانی در حال اجراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر اعزام ۷۰ مبلغ به مساجد شهرستان با هدف تبیین واقعه غدیر، حضور۳۰ مداح در مساجد و مناطق شهرستان، دیدار با خانواده سادات، دیدار با امام جمعه، فضا سازی سطح شهر و همچنین برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی و... را نیز از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه ولایت و امامت برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دهه ولایت و امامت سازمان تبلیغات اسلامی عید سعید غدیرخم مبلغان دینی مداحان دهه ولایت و امامت تبلیغات اسلامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد