Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:58:57 GMT

جوان ۲۱ساله در حوضچه پرورش میگوی بندرعباس غرق  شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۲۲۶۴

جوان ۲۱ساله در حوضچه پرورش میگوی بندرعباس غرق  شد

به گزارش روز سه شنبه آتش نشانی محمدامین لیاقت افزود:بعد از دریافت گزارش این حادثه از طریق تلفن ۱۲۵ در شامگاه دوشنبه ، گروه غواصی فوری از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام  و عملیات جستجو آغاز شد.

به گفته وی به دلیل تاریکی، غواصان ایستگاه امداد و نجات ساحلی موفق به یافتن فرد نشدند و امدادگران آتش نشانی کاوش را پس از روشنی هوا ادامه دادند و غریق را به بیرون حوضچه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیاقت ادامه داد:مرد جوان بی احتیاطی کرده و برای شنا وارد حوضچه پرورش میگو شده بود که به دلیل عدم مهارت و ناآشنایی با محیط و نیز نوع بستر این نوع حوضچه ها، به زیر آب رفته و جان خود را از دست داد.

مدیرعامل آتش نشانی ضمن هشدار نسبت به ضرورت پرهیز از شنا در حوضچه های پرورش میگو از شهروندان خواست:با اشاره به شرایط جزر و مدی شدید و گل آلود بودن بستر در بیشتر نوار ساحلی بندرعباس، از شنا در مناطق خطرناک به ویژه در زمان غروب و پس از تاریکی هوا خودداری کنند.

این هشدارها در حالیست که در طول نوار ساحلی شهر بندرعباس، هیچ مکان امنی که نیروهای نجات غریق و امکانات امدادی در آن مستقر باشند برای شنای شهروندان و مسافران  مشخص و معرفی نشده است.

برچسب‌ها حوادث غیرطبیعی هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث غیرطبیعی هرمزگان بندرعباس حوادث غیرطبیعی هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت:با تلاش کارکنان حوزه معاونت بهره‌برداری و کرمی مدیر آبفای شهر گوریه، پس از یکسال مخازن روستا‌های مختلف این بخش در حال لایروبی است.

وی افزود: در همین رابطه اواخر فروردین ماه امسال تاسیسات روستای شعیب نبی که آبرسانی به ۷ روستای شعیب نبی، رمانه، خماس، یذاب، شیخ حسین و فارسیه ۲ با جمعیتی بالغ بر ۳۰۲۶ نفر را بر عهده دارد، لایروبی شد.

احمدی ادامه داد: همچنین در روز اول اردیبهشت ماه نیز تاسیسات روستای ام ثوره با جمعیتی حدود ۶۷۷ نفر توسط همکارانمان لایروبی و پاکسازی شد.

سرپرست آب و فاضلاب شوشتر اضافه کرد: حوضچه‌های مربوط به تاسیسات روستای سری که روستا‌های سری یک و ۲، خضر یک و ۲ و فارسیه ۲ را زیر پوشش قرار می‌دهد، در روز دوم اردیبهشت ماه امسال لایروبی و پاکسازی شد تا جمعیتی بیش از یکهزار و ۹۱۶ نفر آب آشامیدنی با کیفیت‌تری استفاده کنند.

وی در خصوص مشخصات مخازن لایروبی شده می‌گوید: حوضچه تاسیسات شعیب نبی، بتنی با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب، ام ثوره بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و  سری نیز بتنی با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب است که پس از لایروبی، عملیات کلر زنی در شبکه توسط واحد کیفی مطابق با استاندارد‌های لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش