Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:22:15 GMT

اصلاحیه؛قطعی گاز ایلام و چوار به دوشنبه موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۲۶۹۹

اصلاحیه؛قطعی گاز ایلام و چوار به دوشنبه موکول شد

کشاورز سرپرست شرکت گاز استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به دلیل آسایش و رفاه شهروندان گرامی در روز تعطیلی عید سعید غدیر‌خم، اجرای برنامه تعمیرات با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری و مجموعه مدیریت بحران استان، از روز یکشنبه به ساعات پایانی روز دوشنبه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین به دلیل انجام تعمیرات خط لوله سراسری انتقال گاز استان توسط منطقه ۷ شرکت انتقال گاز کشور، گاز ورودی شهرستان‌های ایلام و چوار از ساعت ۲۲ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه به مدت ۳۶ ساعت قطع می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: گاز ورودی شهرستان‌های ایلام و چوار از این خط لوله سراسری تاُمین می‌شود و مدت زمان درخواستی شرکت انتقال گاز برای انجام این تعمیرات ۳۶ ساعت است.

وی ادامه داد: به دلیل لزوم بستن شیرهای ورودی گاز خط سراسری قبل از ایستگاه cgs چوار، گاز موجود در خط لوله مسیر چوار تا ایلام برای مشترکین شهرستان‌های ایلام و چوار قابل استفاده بوده که در صورت رعایت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط شهروندان، از شروع عملیات اجرایی تا زمان وجود گاز ذخیره در خطوط و شبکه شهری، گاز شهروندان قطع نخواهد شد. 

سرپرست شرکت گاز استان اظهار داشت: به منظور رفاه حال مردم و عموم مشترکین، گاز کلیه صنایع، شهرک صنعتی و جایگاه‌های CNG شهرستان‌های ایلام و چوار در مدت زمان یاد‌شده قطع می‌شود و مردم شهرستان‌های ایلام و چوار لازمست آمادگی لازم برای قطعی احتمالی گاز را داشته باشند تا فرآیند تعمیرات خط مذکور به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه قطعی گاز ورودی در این شهرستان‌ها به دلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات در اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاههای اجرایی استان همچون سازمان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه برای تاُمین سوخت مایع مصارف صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده‌است و در این مورد هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

کشاورز با بیان اینکه تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این تعمیرات به اتمام برسد، گفت: گاز واحدهای خدمات عمومی از جمله نانوایی و رستوران‌ها در برنامه قطع اجباری واحدهای صنعتی قرار ندارند و کار عادی خود را تا اتمام گاز ذخیره ادامه خواهند داد، از کلیه مردم شریف این دو شهرستان تقاضا می‌شود در این مدت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز را داشته باشند تا همه شهروندان بتوانند مدت بیشتری گاز داشته و زمان قطع گاز خدمات عمومی نیز به حداقل برسد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تعمیرات گاز انتقال گاز شهرستان های ایلام و چوار گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود