Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر تمدید ساعت کاری 19 فروشگاه تا 2 بامداد را اسنپ‌اکسپرس، سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ اعلام کرده است. با توجه به پراکندگی جغرافیایی این فروشگاه ها، شهروندان تهرانی در نقاط مختلف شهر می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی را تا ساعت 2 بامداد به صورت اینترنتی خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین از روز چهارشنبه 22 تیرماه تا پایان تیر، 10 درصد تخفیف بیشتر برای سفارش‌هایی که بین ساعات 22 تا 2 بامداد ثبت می‌شوند، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه‌هایی که در این طرح برای سرویس‌دهی به مشتریان فعالیت می‌کنند در شرق، شمال، جنوب و غرب تهران پراکنده هستند. اهالی تهرانپارس تا ستارخان، سعادت‌آباد تا شهرک بعثت و دروازه شمیران تا الهیه همه تحت پوشش سوپرمارکت‌هایی که ساعت فروش اینترنتی آن‌ها تمدید شده قرار دارند. گفتنی است با توجه گرمای هوای تابستان، موکول شدن بسیاری از خریدهای روزمره شهروندان به ساعات پایانی شب می‌تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد. شورای شهر تهران هم در سال‌های اخیر به دنبال اجرای طرح زیست شبانه تهران بود که به صورت پایلوت در مناطقی از تهران اجرایی شد و البته بعد از شیوع کرونا عملا این طرح کنار رفت. به زعم کارشناسان، توزیع و فروش اینترنتی کالا در ساعات پایانی شب این مزیت را برای خانواده‌ها به همراه دارد که بدون قرار گرفتن در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی سفارش خود را دریافت کنند. همچنین از بار ترافیکی شهر کاسته می‌شود و کسب‌وکارها در شب‌های تابستان رونق بیشتری پیدا می‌کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید به فروشگاه‌های اسنپ‌اکسپرس دسترسی داشته باشید.

کد خبر 1650469

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد

به کزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت:  روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

 

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟