Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش در فضای سالم و پاک آرزوی هر خانواده‌ای است و باید این فضا را برای جوانان مهیا کنیم.

به گزارش ایران اکونومیست، سیدحمید سجادی در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره بدنسازی و تناسب اندام اظهار داشت: اگر بخواهم از دغدغه‌های خودم صحبت کنم باید بگویم انتظاری که امروز نسل جوان، آینده ساز و علاقه‌مند به ورزش دارند این است که وقتی خود را در آینه می‌بینند، انرژی بگیرند و خانواده‌ها نیز به دنبال آن هستند تا فرزندشان در فضای سالم کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا نوجوانان و جوانان دوست دارند مسیر موفقیت را سریع طی کنند و مشتاق هستند و این موضوع رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند. انتظار من نه به عنوان وزیر ورزش بلکه به عنوان دوست شما فعالیت در فضای پاک است. ما باید به این موضوع کمک کنیم و قدر مسلم دنیا از این فرهنگسازی استقبال خواهد کرد و زمانی که ما در مسابقات بین المللی حضور پیدا می‌کنیم، همه از اهمیت این موضوع صحبت می‌کنند.

وزیر ورزش اظهار داشت: ما در تلاش هستیم ورزش بانوان را زنده نگه داریم و آن را توسعه دهیم. نباید ورزش بانوان فراموش شود. در حوزه بدنسازی نیز علاقه‌مندان زیادی در بخش بانوان حضور دارند اما فعالیت بانوان باید طبق ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌های فدراسیون پیش برود.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که بیشتر باشگاه‌های سطح کشور در بدنسازی فعالیت دارند و این وظیفه‌ای مهم را روی دوش ما می‌گذارد و ما موظف به فرهنگ‌سازی در این بخش هستیم. امیدوارم دست در دست هم بدهیم تا رفتار سازمانی باشگاه‌های کشور را تقویت کنیم. اجازه ندهیم هر کسی در باشگاه‌های ما کار کند. اجازه ندهیم هر کسی به خود اجازه دهد نام مقدس مربی را روی خود بگذارد. اجازه ندهیم هر کس به اسم مربی به مردم برنامه بدهد.

سجادی خاطرنشان کرد: وقتی مهمترین کتاب‌های آموزشی دنیا را ورق می‌زنیم، می بینیم نوشته است، فصل اول فلسفه مربیگری. این فلسفه می‌گوید ورزشکار شدن، قهرمان شدن و مربی شدن خوب است اما نه به هر قیمتی. ما ابتدا باید کارخانه انسان‌سازی خود را درست کنیم. یک مربی هزینه می‌کند، وقت می‌گذارد، تلاش می‌کند و امتحان می‌دهد تا مدرکش را بگیرد اما یک فرد بدون هیچ تلاشی اسم خود را مربی می‌گذارد. باشگاه باز شده برای پرورش افراد و ورزشکاران نه حواشی و اتفاقات ناخوشایند.

وی افزود: اگر این مسائل رعایت شود به شما قول می‌دهم این رشته پرطرفدارتر از این خواهد شد و مردم از آن استقبال می‌کنند و خوشبختانه این ورزش کاملا جوان‌پسند است. اتفاقا این ورزش در خارج از کشور کاملا درآمدزا است و استقبال خوبی از آن می‌شود و تنوع بسیار زیادی در خود دارد. به عنوان یک معلم می‌گویم، هر چه این جلسات هم‌اندیشی و کنگره‌ها بیشتر برگزار شود و با هم صحبت کنیم به طور حتم موفق‌تر خواهیم بود و قول می‌دهم هر زمانی که قرار بر برگزاری این جلسات باشد، به هر نحوی که شده است خودم را می‌رسانم و در آن شرکت می‌کنم.

وزیر ورزش در پایان گفت: من اعتقاد دارم این رشته می‌تواند برای جوانان ما بسیار موثر باشد. شما فدراسیونی دارید که در همه ابعاد از حضور در میادین بین‌المللی تا آموزش در حال توسعه است و باید این نگرش را تقویت کنیم. باید اعزام‌ها بیشتر از این باشد. باید میزبانی رقابت‌های بزرگ را بر عهده بگیریم. امیدوارم این فرهنگ‌سازی محدود در تهران نباشد و در سراسر کشور شاهد برگزاری این جلسات باشیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، سید حمید سجادی ، باشگاه بدنسازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سید حمید سجادی باشگاه بدنسازی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» نیمه دوم خرداد اعلام می شود.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند، گفت: تلاش می‌شود از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند. وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده این وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار، اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال