Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به بی توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه گفت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درایلام، با اشاره به بی‌توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه اظهار داشت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برخی از بی‌توجهی‌ها به مسئله حجاب که گاهاً در کوچه و خیابان‌های ایلام مشاهده می‌شود دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: ایلام همیشه تحت تاثیر موضوعات معنوی و اعتقادی خود بوده و دارای فرهنگی است که ریشه در تاریخ دارد، باید همگی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان ما و افرادی که نگاه و فکر آنها آلوده است و نگاهشان به بیرون است و تحت تاثیر جذبه‌های فرهنگ غرب که یک فرهنگ پوچ است، هستند در کشور ما پایه گذاری شود و از آن جلوگیری کنیم.

شاکرمی به پیاده راه طالقانی ایلام هم اشاره کرد و گفت:  در بعضی از معابر شهر ایلام هنجار شکنی‌هایی دیده می‌شود که جا دارد نیروی انتظامی، بسیج، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و همه دلسوزان ورود کنند و تذکرات لازم را بدهند.

فرمانده سپاه ایلام به خانواده یادآورشد: باید خانواده‌ها خودشان مراقبت کنند و فضای فرهنگی و دلنشین شهرمان که هم شهیدپرور هستیم و هم سابقه فرهنگی و ریشه در تاریخ داریم، دستمایه برخی ها از هنجار شکنان نشود.

وی بیان داشت:  متاسفانه ما امروز با گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب و تقدیم شهیدان و پیش برندگی انقلاب در همه عرصه‌ها در بحث حجاب و عفاف دارای مشکلاتی هستیم، بعضی از افرادی که دنبال نشان دادن خودشان هستند پا را از گلیم خود فراتر گذاشتند و در معابر عمومی  و در بعضی از مکان‌هایی که مردم دنبال آسایش و آرامش هستند، واقعاً چیدمان فرهنگی آنجا را به هم زده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان این که درست است، گرانی و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این امور در جای خودش مهم هستند و مسئولان نظام وظیفه دارند کار کنند و خدمات بدهد ولی حق عمومی خانواده هایی که  می‌خواهند در فضای شهر بروند باید محفوظ باشد و با طیب خاطر و آرامش بتوانند فرزندانشان را به خیابان بفرستند.

شاکرمی در ادامه یادآورشد: حجاب فقط مخصوص خانمها نیست برخی از آقایان را می بینی که پوششان شرم آور است، حجاب هم برای خانم ها و آقایان هست که باید حل شود.

اجرای دقیق مقررات حجاب و عفاف در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصیاستاندار خراسان شمالی: بدحجابی با گفتمان اقناعی باید رفع شوددبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: حجاب ابزاری برای حراست از شخصیت زن است

 

وی با تاکید به رعایت حجاب در ادارات استان ایلام گفت:  احساس می‌کنم برخی از مدیران در خصوص موضوع حجاب بی توجه بوده  و یا قدرت مدیریت ندارند که لازمه مدیریت اعمال قانون و رعایت حجاب در ادرات نیز است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: اینکه یک سری خواننده‌ در خیابان سعدی ایلام ، همینجوری تار می زنند و می خوانند و ما باید نگاه کنیم و سکوت کنیم به نظرم نیروی انتظامی باید اینها را جمع کند و اگر کوتاهی کند، جفاست، بسیج هم باید کمک کند.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عفاف و حجاب عفاف و حجاب فرمانده سپاه امیرالمومنین اجرای قانون حجاب استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر یکشنبه ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: باید برای سرعت بخشیدن اشتغال جوانان درامر مهارت و پیوند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی، فرهنگی، صنعتی و محله محور برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: تقاضا و نیاز افراد به مهارت باید پیگیری و عملی شود.

فرماندار اصفهان در بحث عفاف و حجاب در بخش دولتی و غیردولتی گفت: رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت قرار بگیرد و مسؤولیت همه دستگاه‌ها در خصوص اصل عفاف و حجاب و حدود شرعی و قانونی است که دستگاه‌ها باید رعایت و به وظایف حاکمیتی شأن عمل کنند و رسیدگی به تکالیف تعریف شده است که باید راهکارهای مورد نظر آن مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شود.

در ادامه محمدرضا مصلحی بر تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پس از ۵۰ سال گزارشی ارائه کرد و افزود: ضوابط اجرایی کارگروه توسعه مهارت در استان یکی از موارد مهم این اساسنامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر امر مهارت آموزی در استان کمک فراوانی به افراد جامعه می‌کند.

وی درادامه خواستار تسریع در روند پروانه صندوق کارگشایی مهارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شد.

کد خبر 6097188

دیگر خبرها

  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است