Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:10:29 GMT

گاز شهرستان‌های ایلام و چوار قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۹۶۶۹

گاز شهرستان‌های ایلام و چوار قطع می‌شود

معاون عمرانی استاندار ایلام از قطع ‌‌گاز شهرستان‌های ایلام و چوار در روز یکشنبه ۲۶ تیرماه خبر داد و گفت: زمان قطع به مدت ۳۶ ساعت خواهد بود. - اخبار استانها -

سعید هژبری، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از قطع گاز شهرستان‌های ایلام و چوار در روز یکشنبه 26 تیرماه خبر داد و گفت: زمان قطع  به مدت 36 ساعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: این قطعی به منظور عملیات تعمیر و نگهداری پالایشگاه، گاز شهرستان‌های ایلام و چوار بوده و لازم است تا نانوایی‌های ایلام و چوار با اقدامات لازم را داشته باشند و نسبت به افزایش پُخت برای تامین نان شهروندان اقدام کنند.

وی به مردم این دو شهرستان توصیه کرد و گفت: مردم پیش از شروع قطعی گاز نسبت به تامین نان مورد نیاز و گاز سی‌ان‌جی خودروها اقدامات لازم را انجام دهند.

هژبری یاد آورشد: دانشگاه علوم پزشکی در این چند روز باقی مانده باید نسبت به رفع نیازهای خود چاره‌اندیشی کند تا در آن 36 ساعت مشکلی رخ ندهد.

به گفته معاون عمرانی استانداری ایلام، سلف سرویس دانشگاه‌های استان، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها، صنایع تولیدی، مرغداری‌ها، جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی و خانوارها آمادگی لازم را برای قطعی گاز داشته باشند.

اعلام آمادگی شرکت گاز استان اردبیل برای اتصال تمام صنایع به شبکه گاز133 روستای استان قزوین تا 2 سال آینده گازدار می‌شوندتجهیز جایگاه‌های سوخت و تاسیسات صنعت گاز به سیستم‌های حفاظت الکترونیکی
به گزارش تسنیم،لازم به ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور مشترکان در محل الزامی است در صورت نیاز، مشترکان محدوده‌های اعلام شده می‌توانند با شماره تلفن‌های 194 مرکز امداد گازرسانی ایلام و چوار تماس بگیرند.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گاز شهرستان های ایلام و چوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز