Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:26:07 GMT

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع نشدند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۳۶۸۸

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع نشدند

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در این کمیسیون حضور یافت که نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و سوالات آنها برای بررسی به صحن علنی ارجاع شد.

زهرا شیخی در گفت وگویی در تشریح نشست امروز - سه شنبه - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور  بهرام عین اللهی و معاونان وی برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: اغلب سوالات در راستای اجرای طرح‌هایی بود که به نوعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعهد داشته است انجام دهد و همچنین نمایندگان خواستار این بودند که سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به صورت جامع و کامل اجرایی و عملیاتی شوند تا بسیاری از مسائل و نگرانی ها در حوزه بهداشت و درمان حل و مرتفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم بیان داشت: برخی سوالات نیز در مورد کمبود و گرانی دارو و مسائلی بود که امروزه موجب نگرانی مردم را فراهم کرده است که در این رابطه معاون مربوطه پاسخ‌هایی را داد.

شیخی یادآور شد: تنوع سوالات زیاد بود و اغلب سوالات بیشتر جنبه ملی داشت و در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر در زمان رای اعتماد بود البته برخی سوالات جنبه منطقه‌ای داشت که در نهایت پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته میان وزیر و معاونان وی و نمایندگان سوال کننده، برای پیگیری برخی مسائل به وزیر مهلت داده شد و فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودآهنگ،  علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجد سلیمان، لالی و هفتگل و اندیکا و محمدصالح جوکار نمااینده مردم یزد از پاسخ های وزیر قانع نشدند و سوالات آنها برای بررسی به صحن علنی ارجاع شد./ایرنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن