Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نماینده موی تای کار ایران در بازیهای جهانی با عدم صدور روادید از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان حضور در این رقابتها را از دست دادند.

به گزارش مشرق، مدیرتیم‌های ملی موی تای با تأیید این خبر گفت: در حالی که رقابتهای موی تای در این دوره از بازی‌ها جمعه هفته جاری در بیرمنگام آغاز می‌شود، با کارشکنی آمریکایی‌ها سه نماینده موی تای کشورمان فرصت حضور در این بازی‌ها را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان غیاثوند افزود: موی تای کاران کشورمان که سهمیه شرکت در این رقابتها را بدست آورده‌اند، پنجشنبه هفته گذشته راهی ارمنستان شدند تا با حضور در سفارت آمریکا در ایروان، امور مربوط جهت دریافت روادید را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون بین المللی موی تای برای حضور در این رقابت‌ها سه سهمیه غیرقابل جایگزین را برای ایران در نظر گرفته بود. با دعوت IFMA قرار بود فاطمه نصیری، نادیا اعتماد مقدم و حمیدرضا کردآبادی در این بازی‌ها شرکت کنند که تمامی اقدامات برای اخذ روادید از سوی فدراسیون انجام شده بود و نمایندگان کشورمان با وجود حضور در سفارت آمریکا در ارمنستان و تحویل مدارک در انتظار صدور بودند که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها روادید صادر نشد و عملاً دیگر فرصتی برای حضور نمایندگان ایران در این بازی‌ها وجود ندارد.

غیاثوند یادآور شد: پیش از نیز آمریکایی‌ها از دادن روادید به ملی پوشان تیراندازی با کمان، کاراته و چند رشته دیگر خودداری کردند تا با بدعهدی تمام، فرصت مدال آوری در این رویداد مهم و معتبر را از ملی کشورمان سلب کنند.

وی در پایان تاکید کرد: موی تای ایران از قدرت‌های این رشته به حساب می‌آید و مطمئناً در صورت حضور نمایندگان کشورمان در این مسابقات، شاهد افتخارآفرینی و حضور قدرتمندانه آنها در مقابل حریفان بودیم. متأسفانه آمریکای میزبان، با دخالت دادن سیاست در ورزش، به صورت آشکار منشور المپیک را نقض کرد و اعتبار این رویداد را زیر سوال برد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت موی تای مشرق سفارت آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آمریکایی ها موی تای بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی

 کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران در آستانه بازی‌های المپیک با ایستادن در رده سوم رنکینگ جهان در اسلحه سابر، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پاریس افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی شمشیربازی در پایان مسابقات سابر گرندپری سئول، جدیدترین رنکینگ شمشیربازان جهان را اعلام کرد که علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی سابر ایران با ایستادن در رده سوم رنکینگ، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس افزایش داد.

پاکدامن در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد برای نخستین‌بار در جایگاه سوم قرار بگیرد تا شمشیربازی ایران یک روز تاریخی را تجربه کند.

رنکینگ شمشیربازان ایران بعد از پایان رقابت‌های جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

۱- ساندرو بازادزه از گرجستان (۱) - جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است

۲- السیسی از مصر (۳) - یک پله صعود

۳- علی پاکدامن از ایران (۴) - یک پله صعود

۴- آرون ژیلاگی از مجارستان (۲) - ۲ پله سقوط

همچنین وضعیت سایر نمایندگان ایران به این شرح است:

۲۷- محمد رهبری (۲۸) - یک پله صعود

۶۵- محمد فتوحی (۶۹) - ۴ پله صعود

۸۸- فرزاد باهر - تغییری در جایگاه این سابریست کشورمان صورت نگرفت.

سابریست‌های کشورمان بعد از این مسابقات از سئول راهی فرانسه می‌شوند تا کمپ آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت