Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن امیری مقدم گفت: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، پنجشنبه این هفته به کرمانشاه سفر خواهد کرد. تعدادی از وزرا، معاونین وزرا و مسئولین کشوری نیز در این سفر، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

 سفر به برخی شهرستان‌ها، دیدار با مردم در محل سالن شش هزار نفری امام (ره)، حضور در نشست شورای اداری و حضور در شورای اشتغال و گفت‌وگو را از برنامه‌های سفر رییس جمهور به کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری مقدم گفت: پروژه‌های خوبی برای تصویب در این سفر آماده شده، از چندی قبل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت را در استان احصاء و اولویت بندی کرده و در این سفر اعتبارات خوبی برای تکمیل برخی از این طرح‌ها لحاظ شده است. حدود ۲۰۰ طرح و پروژه اقتصادی استان کارشناسی شده و برای آن‌ها اعتبار لحاظ شده است. همچنین در حوزه طرح‌های اشتغالزا نیز بیش از ۱۰۰ طرح برای سفر آماده شده است.

تکمیل برخی سد‌های مخزنی نیمه تمام، اتمام سامانه گرمسیری، آغاز عملیات اجرایی سامانه سردسیری، شروع عملیات منطقه آزاد قصرشیرین، شروع عملیات اجرایی ۳۰ هزار واحد مسکن ملی، آغاز عملیات پالایشگاه آناهیتا توسط قرارگاه خاتم (ص)، شروع عملیات پتروشیمی روانسر و آغاز عملیات افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه از جمله پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان برشمرد.

مردم می‌توانند درخواست‌های خود از رییس جمهور را از طریق تلفن سامانه سامد با شماره ۱۱۱ بیان کنند، همچنین مراکزی در سطح استان جهت دریافت نامه‌های مردمی در نظر گرفته شده است. بیش از ۱۲۰۰ کاربر جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردم آموزش دیده اند و آمادگی کامل برای دریافت و پاسخگویی به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به کرمانشاه رئیس جمهور در کرمانشاه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی