Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس از عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم رضایت دارد.

الگری راجع به وضعیت بازیکنان خود توضیح داد.

طرفداری| ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری، به تشریح وضعیت این تیم و نقل و انتقالات بیانکونری پرداخت.

وضعیت مک‌کنی

مک کنی بازیکن یوونتوس است و نقش مهمی در تیم دارد. او مجبور شد چند ماه آخر فصل پیش را به دلیل مصدومیت در لیگ قهرمانان اروپا از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک کنی این شانس را خواهد داشت که فصل بسیار خوبی در یوونتوس داشته باشد. فکر می کنم او با ما ادامه خواهد داد.

خرید‌های جدید

خرید دی ماریا، پوگبا، گاتی و بهبود کیه‌زا و مک کنی، رقابت برای حضور در ترکیب یووه را بیشتر می‌کند. برنده شدن و قهرمانی آسان نیست، ما باید هر کاری برای قهرمانی انجام دهیم و در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی داشته باشیم؛ سه ماه اول بسیار مهم است. 

پوگبا و دی‌ماریا

آنها بازیکنان مهمی از نظر فنی هستند، سطح فنی را به طور قابل توجهی بالا می برند و کیفیت تیم را بهبود می بخشند. از آمدن آنها بسیار خوشحالم!

دلیخت

آیا دلیخت وضعیت آماده سازی را مختل می کند؟ قطعا نه. دیروز جلسه ای با بایرن برگزار شد، در حال حاضر، او بازیکن یووه است و به خوبی تمرین می کند. بازار تا 31 آگوست باز است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من از باشگاه راضی هستم، آنها دو بازیکن مهم جذب کردند. اگر دلیخت جدا شود، باشگاه آماده است تا او را به بهترین شکل ممکن جایگزین کند.

 خط هافبک

در حال حاضر پنج هافبک داریم که آرتور به دلیل مصدومیت غایب است. فاجیولی و میرتی در 3 آگوست بازخواهند گشت و همچنین روولا را نیز در اختیار داریم. در مورد رانوکیا تصمیم خواهیم گرفت. آنها بازیکنان باکیفیتی هستند که باید بازی های خاصی را انجام دهند تا ببینند ما در کجا هستیم.

آمادگی تیم

 من از قبل از بازی‌های چیواس (محل برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل) انتظار پیشرفت شرایط بدنی تیم را دارم. بازی‌های تدارکاتی تست های مهمی برای سنجش عملکرد ما هستند. وقتی مقابل رئال و بارسلونا بازی می کنید، با اینکه این تقابل ها بازی های دوستانه تابستانی هستند، اما آنها تیم هایی با سطح فنی عالی هستند و بازی با آن‌ها، محک عالی‌ای برای ما محسوب می‌شود.

پوگبا

پوگبا به راه درست، با اراده و میل خودش وارد شد. در سال های اخیر او در سطح خود بازی نکرده است، اما حالا او به خانه بازگشته است، او می تواند به ما کمک کند. 

 کیه‌زا

کیه‌زا احتمالا در اواسط سپتامبر برگردد، اما با وجود این مصدومیت ها، من همیشه آرام و محتاط هستم. ما از نوامبر تا ژانویه دو ماه استراحت خواهیم داشت و از ژانویه به بعد ۱۰۰ درصد داشتن او مزیت خواهد بود.

اخبار داغ 

اگر نتایج دور اول تکرار شود؛ ایران و فرانسه، فینالیست های لیگ ملتهای والیبال! پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس دنی آلوز: بارسلونا کار تیمی را کنار گذاشته است از نفس افتادن بازیکنان تاتنهام در تمرینات آنتونیو کونته / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مک کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب علیرغم چند موقعیت گلزنی مناسب، مقابل میلان به یک تساوی خانگی دست یافت. آنها در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و با قاطعیت زیادی می‌توان گفت که بانوی پیر در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت. آنها در رتبه سوم ۶۵ امتیازی هستند و در فاصله ۵ امتیازی میلان رده دومی قرار دارند. آلگری پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

تعویض دوشان ولاهوویچ تاکتیکی بود یا به دلیل مصدومیت؟
این یک تعویض عادی بود، دوشان خوب کار کرده بود، اما من به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتم. میلان دفاعی‌تر شد، بنابراین من روی میلیک، کیه‌زا و مک‌کنی که در سانترها خوب است، حساب کردم.

عملکرد کلی تیم؟
همیشه و در هر بازی پنج یا شش موقعیت برای گلزنی داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم، باید پاس‌هایمان را بهتر کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم. در بازی‌های پایانی فصل روی این مشکلات کار می‌کنیم.

بازی دادن ییلدیز به جای کیه‌زا؟
فدریکو به فضا حمله می‌کند و رو به جلو می‌رود، ییلدیز تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در هر شرایطی توپ را نگه دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. به هر دو نیاز داریم و با توجه به تیم مقابل به یکی از آنها، یا هر دو بازی می‌دهم.

آینده شما؟
من فقط سعی می‌کنم روی پایان فصل تمرکز کنم. هیچ چیز در زندگی قطعی نیست. من از کاری که در این فصل انجام داده‌ایم بسیار راضی هستم. در این فصل دو هدف به ما داده شد که به هر دوی آنها بسیار نزدیک هستیم. هم سهمیه چمپیونزلیگ و هم قهرمانی جام حذفی. فصل که تمام شود درباره آینده حرف می‌زنیم.

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید