Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امراله مردانی گفت: با توجه به شیوع مجدد کرونا و افزایش آمار مراجعان، دو مرکز بهداشت شورای سلامت اهواز صبح و عصر آماده ارائه خدمت به مردم بوده و کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

او می‌گوید: مرکز بهداشت شماره یک در حوزه شرق اهواز واقع در خیابان شهید گندمی جنب مصلی و مرکز بهداشت شماره پنج در حوزه غرب اهواز واقع در خیابان ۱۵ کیان آباد از ساعت هشت تا ۱۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: اکنون با توجه به میزان مراجعات، زمان در نظر گرفته شده برای مراکز بهداشت مناسب است، اما در صورت نیاز، وقت کاری مراکز افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول ادامه داد با توجه به افزایش نسبی موارد بیماری، امیدواریم مردم هر چه زودتر نسبت به تکمیل چرخه واکسیناسیون خود و دریافت دُز یادآور اقدام کنند.

آقای مردانی گفت: این روز‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک از جانب مردم کمتر رعایت می‌شود و عادی انگاری در جامعه رواج پیدا یافته در حالیکه انتظار داریم برای مهار موج جدید بیماری، این موضوع جدی گرفته شود.

اکنون چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و بقیه نقاط استان آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۳۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا مراکز بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل