Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌ای ولایت، در راستای رسالت شبکه جهانی ولایت و بزرگداشت ایام غدیر و عید‌الله‌الاکبر برنامه‌های ویژه‌ای بر روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

ویژه برنامه زنده  عید ولایت از عید قربان تا شام عید غدیر هر شب از ساعت 21:30 الی 23:30 با حضور اساتید و مبلغان تراز اول و همچنین شعرای آئینی و مادحین اهل بیت(ع)، مستبصران روسی و ارمنستانی، حافظان نهج‌البلاغه و مهمانان ویژه، برنامه زنده پرسمان غدیر، پاسخ به شبهات و کلیپ های شبکه های معاند و الحادی و همچنین پرسش‌های بینندگان از سرتاسر جهان پیرامون ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) توسط اساتید حجج اسلام رستم نژاد، رفعتی نائینی، توحیدی، عبدالصاحب هاشمی، هادی صالحی و محمدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه عطر غدیر شامل شرح برخی از روایات امیرالمومنین(ع) توسط حجت‌الاسلام علی سرلک، غدیر در کلام معصومین با موضوع عظمت و اهمیت عید غدیر خم در کلام ائمه اطهار (ع) توسط حجت‌الاسلام میرشفیعی، برنامه امواج شبهه شامل پاسخ به شبهات متعدد معاندان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای توسط فرشید شرفی، زیارت غدیریه شامل شرح زیارت غدیریه توسط آیت‌الله نجم‌الدین طبسی و خطبه غدیر شامل شرح خطبه غدیریه توسط حجت‌الاسلام قادری از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

به مناسب ایام عید غدیر خم، برنامه «سمت خدا» همزمان با شبکه سوم سیما و برنامه «من غدیری‌ام» همزمان با رادیو معارف از شبکه ولایت پخش نیز می‌شود.

شایان ذکر است موسسه جهانی ولایت، مجموعه شبکه‌های ماهواره‌ای است که با استعانت از وجود مقدس حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) تحت اشراف مرجع عالی‌قدر جهان تشیع آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در سال 89 تاسیس شده و اینک به سه زبان فارسی، عربی، و هوسا جهت تثبیت و تحکیم بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی و مبانی نظری و پاسخگویی به شبهات و سوالات و دفاع از اندیشه‌های متعالی اسلام ناب شیعی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/78032

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه ولایت عید غدیر دهه ولایت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مصطفی بهارلویی نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که  امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ‌های لازم به سراسر کشور انجام شده تا در دهه کرامت امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی نظیر آذین‌بندی و چراغانی بازار‌ها در سراسر کشور انجام شود.

 وی با بیان اینکه در بازار تهران برنامه‌های خاصی را برای چراغانی و برگزاری جشن‌های محوری توسط صنوف برنامه‌ریزی شده است گفت: در صنف طلا بازار‌ها مفروش خواهد شد و برپایی جشن‌هایی با اهدای جوایز به دختر‌ها پیش‌بینی شده است.

 نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بازار تهران و اصناف سراسر کشور در دهه کرامت، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید نیز در ایام دهه کرامت به‌ویژه در سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام در بازار تهران برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: همچنین به صندوق‌های قرض‌الحسنه اصناف و بازاریان سراسر کشور ابلاغ شده است که در ایام دهه کرامت  اعطای وام به نیازمندان تسهیل گردد و منابع ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان